جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مدیرعامل هما تغییر می‌کند؟

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 514847
اعتبارنامه فرهاد پرورش مدیرعامل کنونی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نماینده جدید ایران در سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) توسط وزیر امور خارجه امضا و برای "صدور دستورات مقتضی" به وزیر راه و شهرسازی ارسال شد.
مدیرعامل هما تغییر می‌کند؟
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی اعتبارنامه فرهاد پرورش نماینده جدید سازمان هواپیمایی کشوری در ایکائو را ارسال کرد.

در نامه عراقچی خطاب به آخوندی آمده است: «بازگشت به نامه  شماره 1647/100/02 مورخ 1396/1/23 در خصوص معرفی آقای پرورش به‌عنوان نماینده جدید سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) به پیوست اعتبارنامه آقای فرهاد پرورش که به امضای جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه رسیده است، جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی ارسال می‌گردد. »

یکی از پیش‌بینی‌های کارشناسان و برخی از کارمندان هما در روزهای قبل از برجام ، خداحافظی فرهاد پرورش با مدیرعاملی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پس از امضای قراردادهای خرید هواپیما از کمپانی‌های ایرباس، بوئینگ و ای تی آر بود. طی روزهای اخیر نیز شایعاتی مبنی بر رفتن پرورش منتشر شده بود که پیگیری‌ها از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص صحت و سقم این ماجرا بی نتیجه ماند.

گفته می‌شود تغییرات و تحولات مدیریتی در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تا پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری اجرایی نمی‌شود و به بعد از این دوران موکول شده است. از رییس سازمان هواپیمایی کشوری به‌عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی پرورش نام برده می‌شود.

 فرهاد پرورش مهرماه سال 88 جایگزین حسامی مدیرعامل سابق هواپیمایی جمهوری جمهوری اسلامی ایران شده بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *