سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

ردصلاحیت قالیباف به‌دلیل پاکدستی‌و نجات‌جان‌مردم

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 513970
عبد ا... ناصری از فعالان اصلاح طلب و عضو شورایعالی اصلاح طلبان اخیراً در اظهاراتی به روزنامه آرمان امروز گفته است:
ردصلاحیت قالیباف به‌دلیل پاکدستی‌و نجات‌جان‌مردم
قالیباف به دلیل پاکدستی و نجات جان مردم باید ردّ صلاحیت می‌شد!
عبد ا... ناصری از فعالان اصلاح طلب و عضو شورایعالی اصلاح طلبان اخیراً در اظهاراتی به روزنامه آرمان امروز گفته است:

«به نظر من عملکرد شورای محترم نگهبان در مساله عدم تایید صلاحیت در چنین مواردی (ردّ صلاحیت احمدی نژاد و بقایی) قابل دفاع است. این در حالی است که اصلاح‌طلبان در هیچ ‌مقطع زمانی به دنبال عدم تایید صلاحیت رقبای خود نبوده‌اند و همواره تلاش کرده‌اند در یک رقابت برابر با رقیب سنتی خود رقابت کنند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد درباره تایید صلاحیت آقای قالیباف به دلیل وجود برخی پرونده‌های پرسروصدا مانند املاک نجومی و حتی حادثه پلاسکو می‌شد تامل و درنگ بیشتری کرد»[۱]

*اصلاح طلبان طی هفته های اخیر دائما و همانطور که در صحبت های ناصری هم آشکار است؛ عنوان کردند که از ردّ صلاحیت هیچ رقیبی استقبال نمی کنند و حتی معتقدند که با وجود انتقادات فراوان اما بایستی زمینه های حضور احمدی نژاد نیز در انتخابات فراهم شود.

با این حال ولی گویا این ژست دموکراتیک به هیچ وجه شامل «محمدباقر قالیباف» نمی شود و او حتی با اینکه در ماجرای دروغ املاک نجومی، هیچ فساد سازمان یافته ای اثبات نشد و با اینکه در فاجعه پلاسکو هیچ شهروندی آسیب ندید اما باز هم به زعم اصلاح‌طلبان صلاحیت حضور در انتخابات را ندارد!

از سوی دیگر، عبدا... ناصری در حالی مدعیست که قالیباف به دلیل دو جنجالی که اصلاح طلبان پدید آورده اند بایستی ردّ صلاحیت می شد که مشخص نیست موضع این چهره اصلاح طلب که گفته است حجاریان را معلم سیاسی خود می داند نسبت به حادثه انفجار در قطار سمنان، فساد ۱۲ هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان، شکست برجام، انکار وعده ۱۰۰ روزه از سوی رئیس جمهور روحانی و حقوق های نجومی که تماما توسط دولت یازدهم و چهره های اصلاح طلب رقم خورده اند چیست و آیا این موارد دلایل بهتری برای ردّ صلاحیت برخی چهره های کنونی حاضر در انتخابات نبودند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *