پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۹
واکنش‌ها به اولین برنامه تلویزیونی قالیباف

هراس از مناظره و باخت روحانی بسیار جدی‌ است +تصاویر

احتمال شکست روحانی بسیار زیاد است/ قالیباف ۹۶ حرف برای گفتن دارد+ تصاویر
جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 513953
در شبکه اجتماعی و در واکنش به اولین فیلم تبلیغاتی قالیباف، جریان ضد انقلاب، مثل همیشه اهانت و دروغ را چاشنی اظهارات خود کرده‌اند، اما در مقابل، عاقلان منصفانه واکشن نشان داده‌اند.
هراس از مناظره و باخت روحانی بسیار جدی‌ است +تصاویر
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ اولین برنامه تبلیغاتی محمد باقر قالیباف در رسانه ملی، با واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی رو به رو شده است؛ جریان ضد انقلاب و حامی روحانی، مثل همیشه اهانت و دروغ را چاشنی اظهارات خود کرده‌، اما در مقایل دیگر کاربران و عقلای این فضا، به نوعی منصفانه درباره اظهارات شهردار تهران به میدان آمده‌اند.
 
آنچه در ادامه می‌آید، گوشه‌ای از واکنش‌ها به اظهارات قالیباف است.
*******

هراس از مناظره
دکتر سراج، در کانال تلگرامی‌اش نوشت: با صحبت‌های دکتر قالیباف، کابوس مناظره فردا برای روحانی از همین امشب آغاز شد. دکتر قالیباف با صحبت‌های خود درباره وضع موجود، می‌خواست این نکته را به روحانی متذکر شود که سرنوشت انتخابات نه در مناظره سوم، بلکه در مناظره اول رقم خواهد خورد.



*کابوس مناظره بر جان دولت روحانی افتاد
محمد عبدالهی در کانال تلگرام خود نوشت: صحبتهای دکتر قالیباف در اولین گفتگوی تلویزیونی اش، چنان کوبنده، منطقی و هدفمند بود که از همین امشب، بوق زلزله هولناکش در تلویزیون ملکه انگلیس به صدا در آمد.

قالیباف به درستی بر 4 درصدی انگشت گذاشت، که پول دارند، قدرت دارند، رسانه دارند و به راحتی میتوانند هر مانع بر سر راهشان را تخریب کنند، فریب دهند و مرتبا گوی قدرت و ثروت را در میان خود بچرخانند. او با انگشت گذاشتن بر این اقلیت بسیار قدرتمند، دشمنانی قوی برای خود خریده که تمام توان خود را برای رای نیاوردن او به کار خواهند گرفت.

در مناظره فردا، تریبون هایی که زبان 4 درصدی و تریبون هایی که زبان 96 درصدی مردم هستند، در مقابل هم قرار خواهند گرفت. فردا روز تعیین تکلیف انتخابات و سرنوشت کشور و انتخاب دولتمردان رانتی یا دولتمردان مردمی خواهد بود.

از هم الان، کابوس مناظره بر جان دولت روحانی افتاده است. منتظر تخریب های شدیدتر علیه این مرد باشید.

*تقی دژاکام نوشت:اظهارات محکم و مصداقی و منطقی امشب دکتر قالیباف نشان داد که آقای روحانی حق داشت دو روز پیش، از ضبط برنامه تلویزیونی خود خودداری کند و آن را به بعد از اظهارات قالیباف موکول کند!

احتمال باخت بسیار زیاد است
مسعود بهنود روزنامه‌نگار ضد انقلاب، با توجه به فضای به وجود آمده، احتمال باخت و دوه دوره‌ای شدن انتخابات را مطرح می‌کند.



اظهارات حساب شده قالیباف
یکی از روزنامه نگاران اصلاح‌طلب نیز در تویتر خود به اظهارات و تبلیغات منسجم و منظم قالیباف اشاره می‌کند.



با قالیباف می‌شود، با روحانی نمی‌شود
بسیاری از کاربران با توجه به اظهارات روحانی که می‌گوید تا چهل سال دیگر هم نمی‌شود مشکلات را حل کرد، به ما می‌توانیم و می‌شود قالیباف اشاره کرده‌اند.







قالیباف ۹۶ ادا در نمی‌آورد، حرف برای گفتن دارد
کاربران، معتقدند اظهارات و وعده‌های قالیباف در سال ۹۶، نتیجه یک مدیر پخته و با تجربه در حوزه اجرا و عمل است و می‌شود روی حرف‌هایش، حساب باز کرد.





برجام؛ کابوس روحانی در مناظرات



روحانی مرد توافق است نه کار و رفاه
مهدی محمدی  عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروی انقلاب و کارشناس مسایل سیاسی و هسته‌ای در کانال تگرامی‌اش نوشت: انگار دوره قالیباف ها تازه رسیده است. روزگاری به مردم گفته می شد کلا تا مشکل هسته ای حل نشود، کاری از کسی برای حل مشکلات کشور ساخته نیست. و اضافه می کردند توافق که بشود کشور گلستان خواهد شد. بعد که توافق حاصل شد، مردم دیدند برجام معجزه ای نکرد و تبدیل برجام به رفاه، مردی دیگر و روحیه و رویه ای دیگر می خواهد. از آن روز بود که دوره روحانی تمام شد. مردم فهمیدند روحانی مرد توافق است نه کار و رفاه. شاید زمانی دیگر اگر دوباره بده بستانی ساده دلانه لازم آمد کار کشور به امثال روحانی بیفتد اما تا اطلاع ثانوی که مملکت لنگ کار است، دوره امثال روحانی گذشته است. قالیباف امشب نشان داد مرد این دوران جدید است و کنار هم ایستادن کسانی چون او و رییسی به زودی روزنه ای به روشنایی خواهد گشود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ماهان
Iran, Islamic Republic of
حرف های دکتر قالیباف حرف های مردم بود طی این چهار سال که بخشی از این حرف ها هم از دهان کسی خارج میشد با ادبیات توهین روحانی روبرو بود الان میشودهمه را با هم گفت چون انتخابات است!
Iran, Islamic Republic of
دوره دوره مدیریت قالیباف است
چه رئیس جمهور باشد
چه معاون رئیس جمهور

....
Iran, Islamic Republic of
کارروحانی تمام
مهدی
United Arab Emirates
تازه شده شده فعلا مناظره های سیاسی و اقتصادی و ..... مونده
Iran, Islamic Republic of
منتظر صبح می مانیم!
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
خدا روشکر اولین مناظره هم برگزار شد و تحلیلتون غلط از اب دراومد کار قالیباف تو همین مناظره تموم شد.
Iran, Islamic Republic of
به لرزش دستان روحانی در مناظرات دقت کنید.
اگر یکبار دیگر فیلم مناظرات را نگاه کنید متوجه لرزش دستان آقای روحانی می شوید.
محمد
Netherlands
روحانی بای بای
Iran, Islamic Republic of
سلام، دولت 4درصدي ها به اتفاق شركايشان در داخل وخارج، معيشت مردم را گروگان گرفته اند تا دست از خدا كشيده ودر آستان كدخدا (شيطان بزرگ) سرتعظيم وتسليم فرود آورند.هيهات منا الذله