جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۱
وزیر ارتباطات:

کسی حق ندارد بگوید توفیقات برجام برای من است!

شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب: 511599
واعظی گفت: در خصوص برجام توفیقاتی خوبی ایجاد شد و کسی حق ندارد بگوید این توفیقات برای من یا برای فلانی است.
کسی حق ندارد بگوید توفیقات برجام برای من است!
به گزارش جهان نيوز، محمود واعظی ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش کردیم به آنچه که مدنظر دولت است عمل کنیم، گفت: از سه سال گذشته تاکنون در خراسان جنوبی 2 هزار و 70 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرح اینترنت پر سرعت در 386 روستای استان امروز به بهره‌برداری می‌رسد و این طرح در 700 روستای دیگر خراسان جنوبی تا پایان دولت انجام می‌شود.  
وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 19 شهر استان به نسل سوم تلفن همراه مجهز هستند و تا سه هفته آینده نیز تمام شهرهای استان نسل سوم تلفن همراه مجهز شوند.

دولت بین استان‌های با قدمت و تازه‌تأسیس تفاوت قائل است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت تأکید کرد که باید توجه ویژه‌ای به استان‌‌های محروم مانند خراسان جنوبی شود و باید بین استان‌های با قدمت 50 سال و استان‌های تازه تأسیس با قدمت پنج سال تفاوت وجود داشته باشد.
واعظی اظهار کرد: دولت وظیفه خود می‌داند علاوه بر آنچه که بر عهده او است در اشتغال و تولید که مورد تأکید مقام معظم رهبری است عنایت ویژه‌ای داشته باشد.
وی با بیان اینکه اقتصادمقاومتی یکی از موضوعات مهمی است که دولت به صورت جدی آن را دنبال می‌کند، افزود: مهم‌ترین ماموریت دولت در سال جاری اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در دولت هدف‌گذاری‌های زیادی کردیم که به برخی از این اهداف دست پیدا کردیم، تصریح کرد: هر کسی که گمان کند این کشور با تمام مشکلات توسط یک فرد، جناح و گروهی اداره می‌شود اشتباه کرده است، این کشور باید توسط تمام کسانی که شایسته هستند اداره شود.

دیگر مشکلی با کشورهای جهان نداریم
واعظی گفت: روابط خارجی در دولت تدبیر و امید سامان گرفته است و دیگر مشکلی با کشورهای جهان نداریم و وابسته به نفت در کشور نیستیم.
وی با بیان اینکه بازارهای صادراتی خوبی را در این سه سال توانسته‌ایم ایجاد کنیم، اظهار کرد: در خصوص برجام توفیقاتی خوبی ایجاد شد و کسی حق ندارد بگوید این توفیقات برای من یا برای فلانی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود تیم مذاکره هسته‌ای کشور نمی‌توانست با تمام قدرت‌های جهان مذاکره کند.
واعظی با بیان اینکه نباید دستاوردهای دولت یازدهم را مخدوش کنیم، ادامه داد: دولت کارگزار نظام است و در کشور کار اجرایی انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه با نگاه به کشورهای همسایه بیشتر از گذشته قدر امنیت را می‌فهمیم، افزود: برخی‌ها در گذشته تلاش می‌کردند ایران را بخشی از مشکلات منطقه بدانند اما امروز مشاهده می‌کنیم تمام مسائل منطقه به کمک ایران قابل حل است.

رونق خوبی در کشور ایجاد شده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دولت تدبیر و امید تورم از 40 درصد به هشت درصد کاهش پیدا کرد و رونق خوبی ایجاد شده است.
واعظی با بیان اینکه اشتغال می‌تواند جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را بگیرد، خاطرنشان کرد:‌ مهم‌ترین کار دولت در سال جاری معیشت مردم است.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو، اضافه کرد: مهم نیست چه کسانی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری انتخاب می‌شوند بلکه مهم این است که در کشور انتخابات پرشور، سالم و قانونمند داشته باشیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه کاندیداها نباید در آستانه انتخابات همدیگر را تخریب کنند، گفت: نتیجه انتخابات وحدت و انسجام ملی در کشور است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردم فکر و ذکر و گرفتاری هایی از جمله پر کردن جیب گشاد جراحان از خدا بی خبر، جوانان عذب و بیکارشون، جهیزیه دختران عقد کردشون هستند، آنوقت این آقا فقط به فکر قطع شدن حقوق های نجومی و ده ها رانت خوری دیگر هستند.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
چه دروغهای شاخداری!!! روابطمان با همه کشورها خوب هست!!!!! پس به خاطر همین هم حتی جیبوتی هم برامون شاخ شده بود و تهدیدمون میکرد!!! وابسته به نفت نیستیم دیگر!!!!ولی یکی از توفیقات این دولت افزایش صادرات نفت خام بدون دریافت پول ان است!!!! بازارهای صادراتی خوبی توانسته ایم در این سه سال ایجاد کنیم!!!! ولی واردات مخصوصا از نوع قاچاق کمر تولیدات داخلی را شکسته وخیلی از کارخانجات رو ورشکسته کرده!!!بازهم امارهای دروغ .
Iran, Islamic Republic of
توفیقات برجام!
توفیقات برجام بدون کسر سر سوزنش ارزانی خودتان... هیچ انسان دینمدار و وطن‌دوستی این خیانت را مایه افتخار خود نمیداند که سهمی از آن بخواهد
Iran, Islamic Republic of
اینها مردم رو چی فرض کردند که با این وقاحت دروغ می‌گویند؟!
اون روابط ذلیلانه‌ای هم که ایجاد کردید لایق امثال خودتان است نه مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی
یکی از یک ملت
Iran, Islamic Republic of
گشتم نبود نگرد نیست. منظورم همان توهم توفیقات است
Iran, Islamic Republic of
همه اش مال شما بیخ ریش صاحب ماست مالی کنش
mohammad
Iran, Islamic Republic of
باشه ببخشید مال خودت
Iran, Islamic Republic of
همه "توفیقات برجام " مبارک تو و دارودسته ات
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
این آقا کلاً متوهم شده !!!!!!!!!!!!
56
Iran, Islamic Republic of
توفیقات برجام ارزونی خودتون...حجالتم خوب چیزیه...برجام برجام برجام
Iran, Islamic Republic of
ای عزیز! آیا برجام هم توفیقی داشته که مال این یا آن باشد؟ لطفا به ما بیسوادها و بی عینک ها ... هم بگویید تا روشن شیم !