سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

سرانجام «رستاخیز» نامشخص است

شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 511530
کارگردان مطرح سینمای ایران با بیان اینکه سرانجام فیلم «رستاخیز» نامشخص است، گفت: تصمیمی برای تولید فیلم جدید ندارم.
سرانجام «رستاخیز» نامشخص است

به گزارش جهان نيوز، «احمدرضا درویش» کارگردان مطرح سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: هیچ تصمیمی برای تولید اثر سینمایی در سال جدید ندارم و همچنان منتظرم تا بحث اکران فیلم «رستاخیز» به سرانجام برسد؛ اما سرانجام رستاخیز نامشخص است.

وی گفت: نکته مهم برای من درباره فیلم رستاخیز، عمل به وظیفه بود. ما نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دِین و وظیفه‌ای احساس و نسبت به آن تکلیف عمل کردیم. مهم برای ما انجام این وظیفه بود.

این کارگردان سینمای ایران تصریح کرد: بسیاری از بزرگان کشور در جریان این فیلم قرار دارند؛ اما ما نمی‌توانیم حرف‌های آن‌ها را رسانه‌ای کنیم. امیدواریم سال جدید اتفاقات خوبی را برای هنر انقلاب و سینمای انقلاب به همراه داشته باشد.

درویش خاطرنشان کرد: ما فیلم‌هایمان را ساخته‌ایم؛ اما درباره اکران و نمایش همه چیز بر عهده کارگردان نیست. پروسه اکران و نمایش از قدرت و اختیار کارگردان خارج است و باید مسئولین در آن ورود داشته باشند.

منبع:دفاع پرس

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *