شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جزئیات تک‌کارت فرهنگیان/«سرمایه» بانک پرداخت حقوق؟

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 510478
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات تک‌کارت فرهنگیان پرداخت و گفت: هدف از طرح تک‌کارت این بود که تمام امکانات رفاهی آموزش و پرورش، از طریق یک کارت ارائه شود.
جزئیات تک‌کارت فرهنگیان/«سرمایه» بانک پرداخت حقوق؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت «تک‌کارت فرهنگیان» اظهار داشت: 9500 هزار نفر کارمند آموزش و پرورش هستند که از این تعداد، حدود 42 تا 433 هزار نفر دانشجویان متعهدین خدمت هستند و مشمول طرح نمی‌شوند اما 840 هزار نفر می‌توانند از طرح تک‌کارت استفاده کنند.
وی با بیان اینکه اطلاعات حدود 570 هزار نفر به بانک سرمایه برای صدور کارت رفته است و حدود 230 هزار کارت نیز صادر شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح، این بود که تمام امکانات رفاهی که می‌تواند آموزش و پرورش داشته باشد، از طریق یک کارت اتفاق بیفتد.
حسینی در خصوص پرداخت حقوق فرهنگیان از طریق بانک سرمایه گفت: آموزش و پرورش دنبال این نیست که حقوق فرهنگیان را به بانک سرمایه بیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *