شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

محدودیت های ترافیکی نوروزی در خراسان رضوی

چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 509148
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: به منظور روان سازی تردد جاده ای و جلوگیری از بروز سوانح احتمالی، برخی محدودیت های ترافیکی برای روزهای پایانی تعطیلات نوروزی در جاده های استان پیش بینی شده است.
محدودیت های ترافیکی نوروزی در خراسان رضوی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا سیدابوالفضل حسینی افزود: بر این اساس تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 12 تا 22 روزهای 12 تا 14 فروردین در محورهای مشهد - قوچان - بجنورد، مشهد - سبزوار، مشهد - تربت حیدریه و نیز از ساعت 23 تا 6 صبح روز 12 فروردین در محور طبس - خور - نائین ممنوع است.
وی گفت: ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی در داخل استان نیز از ساعت 7 صبح روز 11 فروردین تا ساعت 24 روز 14 فروردین ممنوع خواهد بود.
وی گفت: علاوه بر این، این خودروها در سایر ایام نیز تا قبل از آغاز این محدودیت تنها در روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی هستند.
به گفته وی، در روز 13 فروردین نیز تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت در تمامی محورهای برون شهری استان ممنوع است.
وی افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت نیز در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها و بزرگراهها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع بوده و تا پایان تعطیلات ادامه می یابد.
خراسان رضوی 21 هزار کیلومتر جاده بین شهری و روستایی دارد که عمده آن در ایام اوج سفرها از پرترددترین راههای کشور است و بر اساس پیش بینی ها این استان نوروز امسال مقصد 11 میلیون زائر و مسافر خواهد بود.
از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 9 میلیون و 351 هزار مسافر به این استان سفر کرده اند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *