جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱

محمود احمدی‌نژاد به راهیان نور پیوست

چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 508434
محمود احمدی‌نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به راهیان نور پیوست.
محمود احمدی‌نژاد به راهیان نور پیوست
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ،  محمود  احمدی‌نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دولت نهم و دهم به منظور حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس به استان خوزستان سفر کرد.

احمدی‌نژاد دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد خوزستان شد تا در یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی خوزستان حضور یابد و شهدای گمنام را زیارت کند.

وی در سفر خود به خرمشهر می‌رود و در یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور می‌یابد و شهدای گمنام عملیات کربلای 5 شلمچه را زیارت می‌کند.

حضور در یادمان شهدای والفجر 8 در اروندکنار و زیارت شهدای گمنام آرمیده در این منطقه عملیاتی از دیگر برنامه‌های حضور احمدی‌نژاد در استان خوزستان است.

رئیس جمهور سابق در سفر خود به خوزستان در معراج شهدای اهواز واقع در پادگان شهید محمودوند پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را زیارت می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگر گول نمی خوریم انوقت هم سوار موتور در تهران با سوفرها هم لباس می شد اما دیدیم چه کارکرد بعد از رئیس جمهوری حالا به راهیان نور می رود