جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴۳
ذوالنور:

نعوذ بالله انگار احمدی‌ نژاد روانگردان مصرف‌ کرده‌ است

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 570018
مجتبی ذوالنوری عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: احمدی‌نژاد خود را در حالتی قرار داده است که گویا روانگردان مصرف کرده است.
نعوذ بالله انگار احمدی‌ نژاد روانگردان مصرف‌ کرده‌ است
به گزارش جهان نيوز؛ به سیم آخر زده اند؛ دیگر برایشان مهم نیست تائیدیه یک جریان را داشته باشند گویا فقط قرار است نقش اپوزیسیون را به خود بگیرند؛ محمود احمدی‌نژاد،بقایی و مشایی و جوانفکر که در انتخابات ریاست جمهوری موفقیتی به دست نیاوردند پیکان تیز انتقاداتشان را نسب به هر چیز و هرکسی نشانه می روند تا افکار عمومی را با خود همراه کنند و در این مسیر از افشاگری و برچسب زنی هیچ ابایی ندارند.

این رفتار تا جایی پیش می‌رود که تعدادی از مسولان بلند پایه را متهم می کنند که از دولت وقت سکه دریافت کرده اند و این ادعا آنچنان سریع در فضای مجازی منتشر می شود که دفاتر مقامات یکی یکی دست به قلم می شوند و تکذیبیه می نویسند. وقتی خبرآنلاین درمورد این رفتارهای احمدی‌نژاد از مجتبی ذالنوری که از نمایندگان  اصولگرای مجلس دهم است می پرسد او پاسخ می دهد: احمدی‌نژاد خود را در حالتی قرار داده است که گویا روانگردان مصرف کرده است. او این رفتارها را خلاف شرع و اخلاق می داند. وقتی پای سکوت اصولگرایان درباره بگم بگم های احمدی‌نژاد به میان آمد، خود را از منتقدان آن بگم بگم ها معرفی کرد و گفت احمدی‌نژاد یکی از پایه های فتنه در سال 88 بود.

مشروح گفتگوی خبرآنلاین با این نماینده اصولگرای مجلس را در ادامه بخوانید:

                                                                                ***
این روزها احمدی‌نژاد با تیم مشاوران و معاونانش انتقاداتی را مطرح می کند که بسیار تند است  و یک جدالی هم میان مسئولین به راه افتاده است این رفتار را چگونه ارزیابی می کنید؟
کاری که احمدی نژاد انجام می دهد نه اخلاقی است و نه شرعی چراکه سرتا پا دروغ است. نکته دیگر اینکه به نظر می رسد ایشان خود را در حالتی قرار داده است که گویا روانگردان مصرف کرده است نعوذبلله نمی خواهم بگویم ایشان چنین کاری کرده است اما منظورم این است که حالتشان مانند حالت افرادی که روانگردان مصرف کرده اند در یک فضای توهمی است یعنی فکر می کند 80 میلیون نفر  به دنبال او هستند امروز فضای جامعه این نیست. احمدی نژاد جایگاه ریاست جمهوری و شخصیت دوم نظام بودن را وهن کند و به عنوان فردی که زمانی بعد از مقام معظم رهبری قرار داشت امروز به دنبال مشایی و بقایی افتاده است. افراد نابابابی که وزن همه چیز را با هوچی گری و زنبیل بازی و ... پایین آوردند. واقعا وقتی مردم به این فکر می کنند که رئیس جمهورشان کسی بوده است که تا چنین درجه ای جایگاه ریاست جمهوری را تنزل داده است دچار مشکل می شوند.
من نمی خواهم بگویم ما در دستگاه های دیگر مانند قوه قضائیه یا مقننه و... مشکلی نداریم بلکه  مشکل وجود دارد اما راه حل آن در پیش گرفتن چنین روش هایی نیست. هدف وسیله را توجیه نمی کند به این معنا که اگر می خواهیم به کسی انتقاد کنیم به هر ابزاری متوسل شویم و با آن جایگاه بازی کنیم.

به‌هرحال آقای احمدی نژاد که یکباره این چنین نشده او به هر حال در طول این چند سال تا حدودی این خصلت هایش را نشان داده است چرا تا پیش از این به ویژه از سوی اصولگرایان حمایت می شد و امروز همه نقد می کنند؟
میزان حال فعلی افراد است. من معتقدم هیچ جریانی در کشور با کسی نباید عقد اخوت داشته باشد جز حول محور منافع ملی، آرمان های یک نظام و مردم تا زمانی که فردی یا جریانی در آن راستا حرکت می کند حرف و مخالفتی وجود ندارد و باید او را حمایت کنیم اما هر کجا از این مسیر منحرف شد و در مقابل منافع ملی ایستاد باید درمقابل او بایستیم.
من کاری به اصولگرا و غیر اصولگرا ندارم؛ هرکجا این دولت کار درست و خوبی انجام دهد با اینکه نقد سیاسی به او دارم  وظیفه خودم می دانم از آن حمایت کنم. هرکجا هم مشکلی ببینم نقد می کنم. اگر از نظر جناح سیاسی با این دولت همراه نیستیم به این معنا نیست که اگر دولت کار خوبی انجام داد از آن حمایت نکنیم. در دوران احمدی نژاد کارهای عمرانی خوبی صورت گرفت ما از آن حمایت کردیم. اگر ما در مقابل فتنه ایستادیم برخی آن را به حمایت از احمدی‌نژاد تعبیر کردند؛ اصلا بحث فتنه و احمدی‌نژاد نبود بلکه فتنه در مقابل نظام بود نه احمدی‌نژاد؛ احمدی‌نژاد خودش یکی از پایه‌های فتنه بود. لذا نمی گوییم اگر ما در مقابل فتنه ایستادیم یعنی از احمدی‌نژاد حمایت کردیم. در مورد فتنه تمام جریان سلطه پشت آن بود که همه انها را با کد می توانم بیان کنم. لذا برخی این موضوعات را به هم پیوند می دهند و تصور می کنند مقابل فتنه ایستادن یعنی تائید احمدی‌نژاد درحالی که اینها دو مقوله جدا از هم بود؛ بله برخی کارهای احمدی نژاد خوب بود و ما از آن حمایت می کردیم اما برخی رفتار های دیگر مانند هاله نور و اعتقادات امام زمانی الکی و توهم های این چنینی را ما همان زمان هم به شدت نقد می کردیم و امروز هم نقد می کنیم. این مسائل اقتضائی است و بستگی به نوع و رفتار فرد دارد. من عادت ندارم شخص را تائید و رد کنم بلکه در مورد عملکردها نظر می دهم.

منظور من مشخصا بگم بگم‌هایی است که احمدی نژاد سال 88 در مناظره‌ها به راه انداخت و اصولگرایان هم چندان از این رفتار بدشان نیامد.
در همان سال که آن بگم بگم ها که را  به راه انداخت من چندین سخنرانی داشتم و اعلام کردم آقای احمدی نژاد با این رفتار مرتکب خلاف شرع بین شدند؛ فایل‌های صوتی آن سخنرانی ها موجود است؛ دلیل من برای این حرف ها دارم این است که 1- احمدی‌نژاد یا راست می گوید چنین لیستی دارد یا دروغ می گوید اگر دروغ می‌گوید خلاف شرع است 2- اگر  راست می‌گوید؛ یا در وظایف ایشان افشای چنین لیستی وجود دارد یا نیست که اگر افشای این لیست در زمره وظایفش نیست باز این رفتارش خلاف شرع است و اگر در حیطه وظایفش قرار دارد چرا آن را منتشر نمی کند آیا می خواهد امتیاز بگیرد؟! پس باز عملکردش خلاف شرع است؛ در آن مقطع من این موارد را اعلام کردم و گفتم خلاف شرع است.

بحث تخلفات احمدی‌نژاد از اواخر  مجلس هشتم خیلی مطرح شد و در مجلس نهم به اوج رسید چقدر قوه مقننه به دنبال پیگیری این تخلفات بود و هست و چرا با وجود مستندات قوه قضائیه به آن رسیدگی نکرد؟ فکر می‌کنید مصلحت‌اندیشی وجود دارد؟
من در آن زمان مجلس نبودم؛ اما فردی که در سمت ریاست جمهوری قرار دارد مصون است و معمولا تا یک خلاف متقن و برجسته که مصداق بین جرم و قابل اثبات باشد اتفاق نیفتد این مصونیت از آنها سلب نخواهد شد. اما اگر این جرم قابل اثبات باشد یا خود قوه قضائیه به عنوان  مدعی العموم بتواند به موضوع ورود کند آنجا هم انتظار برخورد وجود دارد. اما در مجموع من عملکرد قوه قضائیه را در رسیدگی به تخلفات مسئولین مثبت ارزیابی نمی کنم. معتقدم قوه قضائیه نباید منتظر باشد تا از یک مسئولی شکایت شود. وقتی می بیند خطایی رخ داده است  و حیف و میلی در بیت المال به وجود می آید یک شان مدعی العمومی دارد و خودش باید وارد شود و با آن برخورد کند.

صحبت‌های دادستان و سخنگوی قوه قضائیه در مورد احمدی‌نژاد را چطور ارزیابی می‌کنید؛ آنها گفته‌اند تخلفات زیاد بوده؛ یعنی می‌توان حتی گفت با فرض داشتن مصونیت، احمدی‌نژاد 5 سال پیش که مسئولیتش تمام شد باید تخلفاتش مورد بررسی قرار می‌گرفت اما هیچ دادگاهی برگزار نشد؟
 می‌گویند کسی که مسئول است افراد خیلی اسناد رو نمی کنند و شاید به این دلیل باشد که می خواهند احساس ناامنی شغلی به آنها دست بدهد. وقتی یک مسئولی کنار می رود آن زمان است که جزئیات در مورد عملکردش بیان می شود. بنابراین من فکر می کنم تا امروز هم اقدام قوه قضائیه دیرهنگام بوده است؛
البته آقای احمدی نژاد هم مشمول این فرمایش حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می شود که « فِي تَقَلُّبِ الْأَحْوَالِ عِلْمُ جَوَاهِرِ الرِّجَالِ» یعنی در دگرگونی ها باطن افراد عیان می شود.
به عبارت دیگر باید زمانی بگذرد تا این افراد خود را نشان دهند تا در نتیجه این نشان دادن‌ها یک مطالبه عمومی ایجاد شود. امروز آنهایی که حامی احمدی‌نژاد بودند با دیدن این افتضاح خطاب به قوه قضائیه می‌گویند چرا رسیدگی نمی‌کنی در حالی که اگر در همان مقطع برخوردی با احمدی‌نژاد صورت می گرفت می‌گفتند نمی‌گذارند کاری انجام دهند. لذا آن‌چه آقای اژه‌ای گفته است مبنی بر اینکه در این تاخیر یک نتیجه و برکاتی هست همین است که آن طرفداران آقای احمدی‌نژاد این حقایق را می‌بینند خودشان برخورد را مطالبه می‌کنند و دیگر قوه قضائیه به سیاسی‌کاری متهم نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدشاهی
South Africa
روانگردان امثال شمانماینده های جناح بازمصرف کردیدکه به فکرمردم نیستید
مرد
Iran, Islamic Republic of
که به خادم واقعی ملت توهین میکنید.
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اینان به هر کس که مایل باشند میتواند هر چه دلشان خواست بگویند مثل خود اقای احمدی نژاد که هر چه دلش میخواهد به هر کس میگوید و کسی نمیتواند با ایشان کاری داشته باشد . چون این بزرگ گوران از همدیگر دست گل بسیار دارند
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا مطمئن هستید که حال شما خوبه؟ خداوند همه مضای مسلمین را شفا عنایت فرماید
Iran, Islamic Republic of
شما بگردین ببینید که چه کسی از دکتر احمدی نژاد انتقاد کرده که منتشرش کنید چرا از سفرش به شهرهای مختلف واستقبال بی نظیر مردم از ایشان چیزی نمیگید؟
Iran, Islamic Republic of
باز این رفتارش خلاف شرع است ....
اینقدر شرع شرع نکنید هروقت فاضلشون وفریدون جونشون وبرادر جهانگیری ووووو درست وحسابی محاکمه شدند زنبیل بعدی بقایی !!بگم بگم های احمدی نژاد نبود تا حالا خیلی بلا های دیگر هم سر مملکت آورده بودید.....چیه خواب ثروت اندوزان طلبکار که قرار بود نوکر مردم باشند را بهم زد!!! حمله دشمنان احمدی نژاد نشان از عمق درستکاری او دارد که آب به لانه زر اندوزان ریخته !!مرگ بر متحدان شیمون پرز!!
Iran, Islamic Republic of
چرا میگویید دروغ میگوید اخر اصلاح طلبان و اصولگراها به او باج خواهند داد شما میدانید هنوز به سیم اخر نزده از مردم عادی بپرسید تا اموال مسئولین و نمایندگان را که روزی یک لا قبا بودند و حالا...برایتان رو کنند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اشتباهاتی داشت ولی قوه قضائیه طوری برخورد می کند که فتنه گران را پررو کرده است. به تخلفات همه رسیدگی کنند چرا فقط گیر دادند به احمدی نژاد و اطرافیانش.
نعوذابالله اگه به خداوند توهین بشه حساسیت قوه قضائیه کمتر از زمانی است که به خود قوه قضائیه اعتراض بشه
Iran, Islamic Republic of
جالب است. درسال ۸۸ مردم معترض تابلوی دروغ ممنوع را طراحی کرده بودند و به احمدی نژاد معترض بودند بخاطر دروغگوییهایش. همین آقای ذوالنور و دوستانش مردم معترض را به فتنه گر و ....متهم می کردند و بسیاری از فعالین سیاسی را سالها توسط سعید مرتضوی و یارانش به زندان انداختند.
حالا سعید مرتضوی کجاست حدادی فر کجاست آنها به جرمهای مختلف درزندانند یا منتظر زندان رفتن هستند. اما حالا دادستان تهران دادستان کل سخنگوی قوه قضائیه نمایندگان مجلس امثال آقای ذوالنور احمدی نژاد را لات سیاسی و دروغگو و متخلف و آدم سرشار از دروغ و خلاف و بقول ذوالنور روان گردان مصرف کن معرفی می کنند. آقای ذوالنور جواب آنهایی که بخاطر دروغگو خطاب کردن احمدی نژاد سالها در زندان افتادند با کیست؟. حالا بصیرت چه کسانی بیشتر است؟ آنها که زندان افتادند یا کسانی که تازه بعد از ۸ سال متوجه دروغگویی احمدی نژاد شدند؟. توهین های مقامات قضایی به احمدی نژاد بیشتر است یا معترضان ۸۸؟
کسانی که ریس جمهور ۸ ساله آن سالها را متوهم و دروغگو خطاب می کردند بصیرت داشتند یا آنهایی که از او دفاع می کردند و او را معجزه هزاره سوم و بازگرداننده قطار انحراف یافته انقلاب به ریل اصلی می دانستند. ؟ کدامیک
آقای ذوالنور چوب خدا صدا ندارد و این همان چوب خداست که بر سر امثال شماها بخاطر ظلم به مردم معترض فرود آمده است .
Iran, Islamic Republic of
اونای که تابلو دروغ ممنوع را به سفارش امریکا طراحی کردن بهتر بود یک تابلو خیانت و وطنفروشی ممنوع را برای خودشان درست می کردند و نگاه می کردند
Iran, Islamic Republic of
ای درود به شرفت مرد که به موقع چوب خدا رو یادآوری کردی ! بنظر من حالا مونده اینها باید یا از ملت و مظلومینی که در قضیه محموت بهشون ستم شد حلالیت بخوان و در محضر خدا توبه کنند یا باید کماکان منتظر چوب خدا باشند ! غرورشون که اجازه بهشون نمیده حق الناس رو جبران کنند باید منتظر چوب خدا بمونند !
یاس
Iran, Islamic Republic of
حق الناس رای مردم بود که سال ۸۸عده ای خواستن اون رو پایمال کنن ولی به اذن الهی ورهبری حضرت اقا نقشه ی شومشون نقش بر آب شد .
ستم هم اینکه یه عده ای تعمدا یا از سر جهل ویا خود بزرگتر پنداری و.....مختصری هیزمی تو این اتیش ریختن .
خلاصه اینکه حق رو باید شناخت تا اهل حق رو بشه شناخت حق هم علی است وعلی هم با حق است .
سقا
Iran, Islamic Republic of
انتقاد به اقای احمدی نژاد به معنی اثبات حقانیت سران فتنه وجماعت پیرو عناصر اصلی فتنه نبوده، نیست ونخواهد بود پس شما این انتقادات رو به معنی بصیرت وحقانیت خودتون که توسط حاکمیت ومردم نادیده گرفته شدتعبیر وتفسیر نکنید ....‌
اقای احمدی نژاد کم کم دارن راه ورسم جریان فتنه رو میرن ونقاط اشتراکش با این جریان داره اونها رو به هم نزدیک می کنه نامه ی مشایی به خاتمی گواه همین مطلب هست ،جریان فتنه هیچ وقت بر حق نبوده متاسفانه اقای احمدی نژاد دچار انحراف شدن .
Iran, Islamic Republic of
از کی تا نامه نوشتن جرم شده ،شما نامه را خوندی؟ نامه ای جانم فدایت نبوده که توصیه بوده،ملاقات رفتن وعکس گرفتن با فتنه گران هم که اشکال نداره.
سقا
Iran, Islamic Republic of
حتما مشایی جهت ارشاد وهدایت یکی از سران فتنه بهش نامه نوشته وگفته با پیروی از مکتب ایرانی ودشمن ندونستن مردم اسراییل توی زمانه ای که پایان عصر اسلام گرایی هست حتما میشه به گفتگوی تمدن های شما تحقق بخشیدتو فقط ولو ظاهرا یه توبه ای بکن ......
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
لطفا سفسطه نکنید. مردم معترض؟؟؟ در سال 88 اصلاح طلبان در مقابل رای مردم ایستادند و فتنه گری کردند. کشور را به آشوب کشیدند و نظام تا آستانه سقوط پیش رفت. بانکها را آتش زدند. مسجد لولاگر را به آتش کشیدند. خیمه های عزای امام حسین ع را آتش زدند. نمازگزاران ظهر عاشورا را همانند سپاه عمر سعد سنگ باران کردند. بسیجیان را به شهادت رساندند. علیه اصل ولایت فقیه شعار دادند. با ضدانقلاب و اسراییل و امریکا همکاسه شدند. امریکا آنان را سرمایه های خویش نامید. و خیانتهای بی شماری که با گذشت زمان آشکارتر خواهد شد. حالا طلبکار شدید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به ز دولت اوست
سید
Iran, Islamic Republic of
آقای ذالنور خودش را به جهالت زده است مگر احمدی نزاد و بقایی را گذاشتید کاندیدا ی ریاست جمهوری بشوند که حالا دم از عدم موفقیت آنها را میزنید
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده همون یه که رهبری گفتند تندروی میکنی
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
اقای ذالنور مرد باشید در مجلس تصویب کنید که نمایندگان و دولت مردان به صورت ادواری تست مرفین بدهند و از احمدی نژاد هم هر روز تست گرفته شود انوقت معلوم می شود کی چیکاره است ؛ داداشش
Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله به اينهمه فرهنگ و ادب و اخلاق اسلامى !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ثابت كنيد ذوروغ است با ايشان مناظره كنيد تا معلوم شود كي درست مي كويد
Iran, Islamic Republic of
جناب ذوالنور. بگم بگم احمدی نژاد اگر نادرست بود پس شما هم بیخیال باشید حرف بی خاصیتی بوده. ولی اگر پشتوانه ای داشته که دست خیلی ها را رو می کرد و باعث جنجال می شد چرا نباید گفته شود؟؟ آقای ذوالنور شما هم معتقد به بروز آن فتنه بزرگ و خانمانسوز به خاطر حرف ایشان هستید شما هم از کید دشمن غافلید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای ذوالنور خواهش میکنم خواهش می کنم شما تلاش کنید جلو رانت های خانمانسوز بعضی ها را در مجلس بگیرید. تاختن به احمدی نژاد که جز مردم مظلوم پشتوانه ای ندارد از مردونگی نیست.
100
Iran, Islamic Republic of
توی این مملکت مجلسی بی خاصیت ترومعامله گرتر از مجلس این دوره نیست
شا
Iran, Islamic Republic of
با سلام به همه دوستداران انقلاب وامام ورهبری معظم ملاک افراد حال فعلی آنان است. ماقبلا بعدازامام ازمنتظری بالاتر نداشتیم ولی فریب اطرافیانش راخورد ومقابل امام ونظام ایستاد.بصیرت عزیزان بصیرت..
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردونگی خود را در حمله ناجوانمردانه به احمدی نژاد می دانید؟؟؟
علی صادقی
Iran, Islamic Republic of
بهار کابوس آدم برفی هاست.اصول سواران فتنه گران پیوندتان مبارک
من انقلابی ام
Iran, Islamic Republic of
بهار کابوس آدم برفی است درست اما نقدا بهارشما به خزان تبدیل شده هر جریانی منهای ولایت خزانی بیش نیست .
پیوندجریان بهار با فتنه به حقیقت نزدیک تره وگرنه چرا مشایی باید به خاتمی نامه بنویسه ؟؟؟
كارا
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد دوباره توسط مشايي در ظلمت گرفتار شده خدايا اورا برهان !
Iran, Islamic Republic of
من مخالف 100% احمدی نژاد هستم ولی این ادبیات را بسیار سخیف و غیر قابل توجیه می دانم؛ شما کاری کرده اید که اغلب مردم به منحرف کم نظیری مانند احمدی نژاد به چشک یک منجی نگاه کنند ! ضمنا اگر اصولگرایان مانند اصلاح طلبان فقط حرف و شعار بی محتوا نیستند لطفاً منش خود را به صورت یک بیانیه منتشر کنند تا هر دزد و کلاشی از این عنوان سوء استفاده نکند. جائیکه اولین وارد کننده پالم به صنایع لبنی و غذایی بتواند خود را اصولگرا یا اصلاح طلب بنامد، خاک بر سر اصولگرایی و اصلاح طلبی . خدا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را به فریاد ما برساند.
Iran, Islamic Republic of
درسته که آقای احمدی نژاد جدیدا مواضع نادرستی اتخاذ می کنه. ولی روا نیست که به رئیس جمهور سابق کشور که خیلی هم برای این مملکت زحمت کشیده توهین بشه.
Iran, Islamic Republic of
امثال تو نمایندگان یک بار مصرف هستند که هر طرف باد بیاد به همان طرف می روید .اگردکتر احمدی نژاد می گوید لاریجانی ها رو قبول ندارد این جرم است ؟ مگر نوار برادرشان را سالها پیش توی مجلس به جرم اختلاس پخش نکرد ؟ ان موقع تو کجا بودی ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان اصلاح طلبان و فتنه گران، پیوندتان مبارک
بهار کابوس آدم برفی هاست
درود بر خادم ملت دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اینا تاریخ مصرف شان گذشته و میدونن بدون احمدینژاد نمیتونن تو هیچ انتخاباتی با اصلاح طلب ها رقابت کنن واسه همین رو آوردن به تخریب و توهین و هتاکی به احمدی محبوب قلبها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
طرفداران احمدی نژاد دیگه شورشو دراوردن. انتقاد از نمایندگان مجلس. انتقاد از قوه ی قضاییه که به فرموده ی اقا مستقل وشجاعه.انتقاد از شورای نگهبانی که به فرموده ی امام هرکس رایش رو کذا بدونه مفسد فی الارضه.انتقاد به سپاه با لفظ برادران قاچاقچی!خانه نشینی 11 روزه. وعزل وزیر اطلاعات درحالی که همه می دونند دراختیارات رئیس جمهور عزل وزیر اطلاعات نیست مگر با اجازه ی رهبری. توهین به مراجع معظم تقلید وروحانیون حوزه به خصوص علامه مصباح که لقب مطهری زمانه رو دریافت کرده.بس کنید دیگه. تا کجا این زنبیل به دستا می خوان پیش برن؟از سرنوشت موسوی وکروبی عبرت بگیرید!فتنه گری نکنید.
Iran, Islamic Republic of
پس چرا صادقی راست راست تهمت می زنه به مراجع کاری ندارند....ازش می ترسند!!نه !
سامان
Iran, Islamic Republic of
عزل وزیر در چهارچوب اختیارات رئیس جمهور نیست؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه که از دستت دررفته و نوشتی انتقاد ؛ نگفتی توهین و جسارت و گستاخی و فلان و بیسار و ...
اما عجالتا بدان و آگاه باش خود خود خود حضرت امام فرموده اند : اگر من هم پایم را کج گذاشتم .... !!!
جسارته ها ؛ سی و هفت هشت سال پیش در این کشور انقلاب شد و نظام پادشاهی سرنگون شد . نظام جمهوری اسلامی است !
حمید
Iran, Islamic Republic of
با سلام

هرچند اقدامات آقای دکتر احمدی نژاد مورد قبول بنده نبوده ونیست چرا که با امثال مشایی مشاوره باشند از این بهتر نخواهد بود
ولی انصاف هم خوب چیزی است یعنی شخص دکتر محمود اقدامات قابل پسندی نداشت
آقایان نماینده بجای اینکه بچسبید به احمدی نژاد عرضه دارید مشکلات معیشتی مردم از قبیل بیکاری ازدواج فقر اعتیاد جوانان عزیز را حل کنید و وزرای دولت را به مجلس فرا بخوانید و عملکرد قابل قبول بخوانید
بینی بین الله اهل مردید بسم الله وگرنه به وظایف خطیر وکالت خود درقبال مردم ایران برسید
نوری
Iran, Islamic Republic of
آقای ذوالنور لطفا بفرمایید نان کیلویی چند است؟
نستجیر بالله
Iran, Islamic Republic of
با ادبیات ذوالنور می گوییم:
نستجیر بالله شما رمال شدی که از روانکردانی دیگران خبر داری!
سانسور
Iran, Islamic Republic of
خوب بخش دومش رو سانسور کردی ! ای شیطون!