جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
منچستریونایتد به عنوان "پر افتخار ترین تیم انگلیسی تاریخ" رسید

منچستریونایتد3-2ساوتهمپتون؛قهرمانی‌از جنس‌زلاتان

يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب: 505012
شاگردان ژوزه مورینیو نخستین عنوان قهرمانی خود از چهار رقابت موجود در فصل جاری را کسب کردند.
به گزارش جهان نيوز؛
تیم فوتبال منچستریونایتد با پیروزی 3-2 بر ساوتهمپتون عنوان قهرمانی لیگ کاپ انگلستان را از آن خود کرد.
 
نگاهی اجمالی بر روند بازی

بازی با برتری ساوتهمپتون آغاز شد و حتی این تیم در دقیقه 9 در صحنه ای بسیار بحث بر انگیز به گل رسید ولی آندره مارینر داور بازی این گل را به دلیل خطای آفساید نپذیرفت. فرصت طلبی شیاطین سرخ موجب این شد که این تیم با دوگل از حریف خود پیش بیافتد ولی در آخرین دقیقه این مانولو گابیادینی بود که اختلاف را به کمترین میزان رساند.
در نیمه دوم ساوتهمپتون که جانی دوباره گرفته بود، با اندیشه ای تهاجمی به بازی آمد و خیلی زود توسط مهاجم ایتالیایی خود به گل مساوی هم دست یافت. حملات این تیم بی امان ادامه پیدا کرد و حتی یک بار تیرک دروازه مانع گلزنی اوریول رومئو شد. منچستریونایتد نیز در ضد حملات فرصت هایی داشت که در یکی از بهترین آن ها جسی لینگارد توپ را در آستانه دروازه به آسمان فرستاد.
 
شرح گل ها

دقیقه 18: خطای اوریول رومئو روی آندر هررا در میانه های میدان یک ضربه ایستگاهی نصیب شیاطین سرخ کرد. زلاتان ابراهیموویچ پشت توپ ایستاد و با ضربه ای چشم نواز حساب کار را 1-0 کرد.


دقیقه 38: یک کار تیمی از سمت چپ منچستریونایتد را به گل رساند. پاس خوب روخوی پیش تاخته در مرکز محوطه جریمه به جسی لینگارد رسید و او نیز در کمال آرامش با یک بغل پای حساب شده، دومین گل تیمش را به ثمر رساند.


دقیقه 1+45: حرکت خوب جیمز وارد پراوز از سمت راست و در میان غفلت روخو، با ارسالی به درون محوطه جریمه همراه شد و این مانولو گابیادینی بود که از گرد راه رسید و با یک ضربه نرم از محوطه شش قدم، توپ را از بین پاهای داوید ده خیا عبور داد و نتیجه را 2-1 کرد.


دقیقه 49: دفع توپ نه چندان خوب بازیکنان منچستر رو یک ضربه کرنر، با ضربه سر استیون دیویس از پشت محوطه همراه شد تا توپ بار دیگر به محوطه جریمه بازگردد و این بار در میان بهت و حیرت اسمالینگ و بایی، گابیادینی با یک چرخش استثنایی توپ را به تور دروازه چسباند.


دقیقه 86: مارسیال توپ را به سمت راست برد، جایی که آندر هررا فضای خوبی برای یک سانتر داشت و همین کار را هم کرد تا زلاتان ابراهیموویچ با ضربه سری دیدنی سومین گل شیاطین سرخ را به ثمر برساند.
 
آمار بازی



منبع:طرفداری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *