پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

شکست لیورپول؛ نحسی 2017 تمامی ندارد

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 500005
قرمزها برای دومین بازی پیاپی در آنفیلد شکست خوردند.
شکست لیورپول؛ نحسی 2017 تمامی ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از طرفداری- دقایقی پیش ساوتهمپتون توانست با شکست لیورپول در نیمه نهایی لیگ کاپ و با توجه به برد 1 به 0 در بازی رفت، در مجموع با نتیجه 2 به 0  به فینال این رقابت ها صعود کند.
شاگردان پوئل به خوبی از دروازه شان دفاع کرده و اجازه ندادند لیورپولی ها گلی به ثمر برسانند.
خلاصه نیمه اول
دقیقه 29: ردموند از سمت چپ حرکتی را آغاز کرده و توپ را به سمت دروازه لیورپول ارسال می کند. لوورن توپ را ناقص دفع کرده و توپ پشت محوطه به دیویس می رسد که شوت او با برخورد به مدافعان لیورپول دفع می شود.
دقیقه 36: ردموند یک نفوذ از سمت چپ تیم شان انجام داده و دو بازیکن لیورپول را جا می گذارد و به محوطه جریمه وارد می شود. پاس او به تادیچ رسیده ولی کاریوس با یک واکنش خوب ضربه او را می گیرد تا قرمزها هم چنان امیدوار باشند.
دقیقه 39: باز هم ردموند دو بازیکن لیورپول را از سمت راست خط دفاعی جا گذاشته و بار دیگر توپ به تادیچ می رسد که او نیز در محوطه جریمه توپ را به آسمان می کوبد.
دقیقه 45: کرنر ساوتهمپتونی ها را مدافعان لیورپول برمی گردانند و توپ به وارد پروز می رسد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه کاریوس به بیرون می رود.
خلاصه نیمه دوم
دقیقه 50: وارد پروز از سمت راست یک سانتر ارسال می کند و کاریوس توپ را ناقص دفع می کند و در نهایت آرنولد به طور کامل خطر را رفع می کند.
دقیقه 54: شوت محکم امره جان از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه ساوتهمپتون روانه می شود که فورستر توپ را ناقص دفع می کند ولی اشتباهش را جبران کرده و مانع رفتن توپ به درون دروازه می شود.
دقیقه 59: سانتر میلنر به امره جان می رسد و او با ضربه سر توپ را برای استوریج کاشته ولی او در یک قدمی دروازه توپ را به بیرون می زند.
دقیقه 64: میلنر از سمت چپ نفوذ کرده و یک پاس عرضی برای استوریج می اندازد و مهاجم 28 ساله باز هم توپ را به بالای دروازه می زند.
دقیقه 78: کوتینیو پشت محوطه جریمه در عرض حرکت می کند و ضربه ای را روانه دروازه می کند که با اختلاف کمی بیرون می رود.
شرح گل ها
 دقیقه 90+2: ساوتهمپتونی ها ضد حمله ای را آغاز می کنند و در نهایت شین لانگ با کاریوس تک به تک شده و گل را به ثمر می رساند.
اتفاقات ویژه
استیون جرارد به همراه کنی دالگلیش و ایان راش در استادیوم حضور داشتند.
آمار بازی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *