سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

کاسبي آقاي پرزيدنت

دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 503745
همگام با ادامه اعتراض مخالفان «دونالد ترامپ» به ادامه فعاليت تجاري شرکت‌هاي متعلق به برند «ترامپ»، فرزندان وي براي تأسيس«باشگاه بين‌المللي گلف ترامپ» به دبي رفتند.
کاسبي آقاي پرزيدنت
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان اين اولين سفر تجاري «اريک» و «دونالد جِي آر ترامپ» فرزندان 33 و 40 ساله رئيس‌جمهور آمريکا پس از ورود پدرشان به کاخ سفيد است.

پسران ترامپ طي اين سفر در ضيافت ناهار «حسين سجواني» ميلياردر مشهور اماراتي و شريک پسران ترامپ در اين باشگاه گلف شرکت کردند. بر اساس بند 9 ماده 1 قانون اساسي آمريکا، رئيس‌جمهور حق ندارد از «پادشاهان، شاهزاده‌ها و دولت‌هاي خارجي» هديه قبول کند؛ اين کار با توجه به امکان‌پذير بودن سرمايه‌گذاري خارجي‌ها در شرکت‌هاي متعلق به ترامپ، به راحتي زمينه‌ساز نقض قانون اساسي آمريکاست.

با توجه به خويشاوندي درجه يک با رئيس‌جمهور آمريکا، فرزندان ترامپ از خدمات امنيتي محافظان دولتي آمريکايي بهره‌مند شده‌اند.

زمين گلف دبي، اولين باشگاه گلف ترامپ نيست؛ وي پيش از اين، يکي از بزرگ‌ترين و مجلل‌ترين زمين‌هاي گلف را در سرزمين مادري‌اش يعني اسکاتلند ساخته بود و به تازگي قصد خود براي توسعه آن را رسانه‌اي کرد. با آن که بسياري از مسلمانان جهان از فرمان ممنوعيت دونالد ترامپ براي ورود اتباع هفت کشور مسلمان به آمريکا خشمگين هستند، اما پسران ترامپ در امارات که مشمول اين ممنوعيت نشده است مورد استقبال گرم قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *