شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مارين لوپن: تمامي مهاجران بايد از فرانسه اخراج شوند

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 501709
«مارين لوپن» گفت که در صورت پيروزي در انتخابات رياست جمهوري سياست هاي سخت‌گيرانه‌اي عليه مهاجران و پناهجويان اتخاذ خواهم کرد.
مارين لوپن: تمامي مهاجران بايد از فرانسه اخراج شوند

به گزارش جهان نيوز میران به نقل از  «رويترز» نوشت سخنان ضد مهاجرتي نامزد حزب راستگراي افراطي «حزب جبهه ملي» فرانسه با استقبال هواداران او مواجه شد که همگي پرچم فرانسه در دست داشتند و يک ‌صدا فرياد مي‌زدند که «اين کشور مال ماست».

«لوپن» در ادامه افزود که در صورت پيروزي مردم فرانسه را از شر افراطي‌گرايي و جهاني‌سازي نجات مي‌دهد چرا که اعتقاد دارد جهاني‌سازي اقتصاد و افراط‌گرايي و تروريسم تقويت کننده همديگر هستند.

پيش از اين نيز تيم انتخاباتي «مارين لوپن» در روزهاي گذشته برنامه آينده خود براي فرانسه را منتشر کرد که در خصوص سياستهاي «حزب جبهه ملي» درباره مسئله مهاجران و پناهجويان آمده که دولت «مارين لوپن» به شدت مهاجرت به اين کشور را محدود مي‌کند، همه مهاجران غيرقانوني را اخراج و همه مزاياي در دسترس پناهجويان از جمله تحصيل رايگان را قطع خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *