يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

یوونتوس 1-0 اینتر؛ نوار پیروزی‌های اینتر پاره‌شد

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 501509
دو تیم یوونتوس و اینتر در هفته بیست و سوم مسابقات سری آ به مصاف هم رفتند.
یوونتوس 1-0 اینتر؛ نوار پیروزی‌های اینتر پاره‌شد
به گزارش جهان نيوز، دو تیم یوونتوس و اینتر در ادامه رقابت های سری آ در استادیوم یوونتوس شهر تورین به مصاف هم رفتند. این دیدار به قضاوت ریتزولی برگزار شد و در پایان تیم یوونتوس با نتیجه 1-0 موفق شد میهمان خود را مغلوب کند. 
ترکیب دو تیم: 
گزارش بازی: 
یوونتوس کار را هجومی آغاز کرد و در همان دومین دقیقه از بازی ارسال لیخشتاینر از  سمت راست با ضربه سر خدیرا، دیبالا را در موقعیت ضربه آکروباتیک قرار داد، امّا ضربه تماشایی او با واکنش زیبای سمیر هاندانوویچ همراه شد.  در ادامه در شرایطی که بازی متعادل دنبال می شد،با ارسال کوادرادو به پشت محوطه جریمه، میرالم پیانیچ توپ را با سر به دیبالا پاس داد و ضربه فنی او به تیر افقی دروازه اینتر برخورد کرد.

در ادامه اینتر صاحب موقعیت شد و در دقیقه هجدهم، روی یک کرنر ارسالی، گالیاردینی در سردرگمی خط دفاعی یوونتوس صاحب موقعیت شد، امّا ضربه پای چپ او از بالای دروازه بوفون به بیرون رفت. بازهم این اینتر بود که در دقیقه بیست و یک توسط ژائو ماریو صاحب موقعیت شد و ضربه او با فاصله بسیار کمی از کنار تیرافقی دروازه بوفون به بیرون رفت.
فشار اینتر ادامه داشت و در دقیقه 27، ارسال دی آمبروزیو با ضربه سر گالیاردینی همراه شد که بوفون توپ را به کرنر فرستاد. در بیست و نهمین دقیقه پاس عرضی ساندرو از یوونتوس با ضربه سر ضرب هیگواین با اختلاف کمی از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

در سی و هفتمین دقیقه ضربه سر مانژوکیچ روی ارسال لیخشتاینر از سمت راست، به شکلی خطرناکی از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت. در چهل و چهارمین دقیقه، میرالم پیانیچ روی یک ضربه آزاد از گوشه محوطه جریمه دروازه اینتر را به شکلی جدی تهدید کرد، امّا واکنش هندانوویچ منجر به کرنر شدن توپ شد.
در آخرین دقایق وقت معمول نیمه نخست، خوان کوادرادو روی ریباند کرنر ارسالی با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه جریمه توپ را دور از دستان هاندانوویچ به تور دروازه اینتر رساند.

نیمه نخست با برتری 1-0 یوونتوس به پایان رسید.
در پنجاه و سومین دقیقه از بازی، پاس عمقی و تماشایی گونزالو هیگواین به میرالم پیانیچ رسید، امّا ضربه او با واکنش سمیر هاندانوویچ راهی کرنر شد. در شصت و هفتمین دقیقه ضربه مائورو ایکاردی با فاصله زیادی از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت تا حساب کار همچنان به سود یوونتوس دنبال شود.
در هفتاد و هفتمین دقیقه پاس عمقی دیبالا با ضربه سرکش هیگواین دروازه اینتر را به شکلی جدی تهدید کرد، امّا بازهم هاندانوویچ مانع بازشدن مجدد دروازه تیمش شد.
در هشتاد و یکمین دقیقه بازی ضربه پای چپ موریو از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت و تلاش های اینتر برای زدن گل مساوی هم چنان به نتیجه نرسید.  در هشتاد و ششمین دقیقه از بازی، ارسال سامی خدیرا از سمت چپ با ضربه سر مانژوکیچ همراه شد و باز هم دروازه بان اینتر با واکنشی زیبا دروازه تیمش را نجات داد.
در نود و چهارمین دقیقه از بازی پس از اعتراض ایوان پریشیچ به داور  با کارت قرمز ریتزولی از زمین بازی اخراج شد.  در نهایت بازی در شبی که هاندانوویچ مانع شکست سنگین تیمش شد با نتیجه 1-0 به سود یوونتوس به پایان رسید. 
آمار و ارقام: 

منبع: طرفداری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *