جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

محور هراز مسدود شد

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 501095
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به کولاک شدید در محور هراز امکانی برای امدادرسانی به خودروهای گرفتار در این جاده وجود ندارد.
محور هراز مسدود شد
به گزارش جهان نيوز ، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، اظهار داشت: هم‌اکنون هیچ ترددی در محور هراز امکان‌پذیر نیست و تعدادی از وسایل نقلیه نیز در این محور گرفتار شدند.

وی افزود: با توجه به کولاک شدید در محور هراز امکانی برای امدادرسانی به خودروهای گرفتار در این جاده وجود ندارد.

محبی ادامه داد: خودروهای راهداری نیز در این وضعیت جوی نمیتوانند اقدام به بازگشایی محور کنند زیرا بلافاصله پس از برفروبی سطح جاده با برف پر و خودروهای امدادی توان حرکتی خود را از دست میدهند اما همچنان خودروهای هلال احمر و راهداری مشغول نمک‌پاشی و امدادرسانی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص تعداد خودروهای گرفتار در محور هراز را محدود اعلام و اظهار کرد: هموطنان به هیچ عنوان در این شرایط جوی اقدام به سفر نکنند زیرا بستن زنجیر چرخ نیز نمیتواند برای ادامه مسیر موثر باشد.

وی در خصوص اوضاع ترافیکی محور فیروزکوه نیز گفت: تردد در این محور نیز مانند هراز امکان‌پذیر نیست، برف و کولاک در گردنه‌های گدوک و امین‌آباد امکان تردد خودروها را نمی‌دهد.

محبی ادامه داد: خودروهایی که در محور فیروزکوه حضور دارند نیز به کولاک برخورد کردند و به کندی به مسیر خود ادامه میدند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه بنابر شنیده ها در محور هراز بهمن آمده، افزود: امکان ریزش بهمن هر لحظه امکان دارد، اما این موضوع در دست بررسی است زیرا به هیچ عنوان خودروهای امدادی نیز نمیتوانند برای بررسی این موضوع به محور بروند.

وی ادامه داد: تردد در محور امام رضا(ع) عادی و‌روان است و مشکلی در این محور وجود ندارد، و خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته حادثه‌ای در محورها رخ نداده است.

محبی اضافه کرد: هم‌وطنان آگاه باشند تردد در محورهای فیروزکوه و هراز امکانپذیر نیست و این دو محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و همکاران ما برای حفظ سلامت رانندگان و همراهانشان از ورود آنها به این جاده‌ها جلوگیری خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *