جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

محموله ۲ میلیاردی کالای قاچاق کشف شد

سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 499677
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک محموله موتور و پنل اسپیلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان فسا خبر داد.
محموله ۲ میلیاردی کالای قاچاق  کشف شد
به گزارش تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران کلانتری 11 شهرستان فسا هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یکدستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 106 دستگاه موتور و پنل اسپیلت قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد، افزود: ارزش این محموله 2 میلیارد ریال برآورد شده است و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود و مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از اقتصاد داخلی یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس استان است.

توقیف 29 کیلوگرم تریاک در خودرو تیبا
فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز ا ز کشف 29 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو تیبا خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی قطروئیه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو تیبا مظنون و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.سرهنگ عزیز برزگر با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 29 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد خاطرنشان کرد: در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق کیف قاپ در ممسنی
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری سارق کیف قاپ در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت کیف‌قاپی در محدوده شهر ممسنی، ‌موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.سرهنگ محمد عبادی‌نژاد با بیان اینکه در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بررسی شگردهای سرقت، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند عنوان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس به جرم ارتکابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *