يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

گواردیولا: هم من و هم براوو باید پیشرفت کنیم

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 498907
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرفت که او و دروازه‌بان شیلیایی تیمش باید بخشی از مسئولیت ناکامی‌های اخیر این تیم را برعهده بگیرند و سعی در ارتقای عملکردشان داشته باشند.
گواردیولا: هم من و هم براوو باید پیشرفت کنیم
پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (شنبه) تیمش در خانه برابر تاتنهام، به نتایج ضعیف اخیر تیمش به خصوص شکست 4 بر صفر در خانه اورتون اشاره داشت که سبب شده است آبی‌پوشان شهر منچستر 10 امتیاز از چلسی صدرنشین فاصله بگیرند. در رقم خوردن این نتایج عملکرد ضعیف کلودیو براوو، دروازه‌بان شیلیایی منچسترسیتی هم تأثیرگذار بوده است و گواردیولا به این موضوع نیز اذعان داشت.
گواردیولا گفت: شما باید مسئولیت‌های خود را بپذیرید. نتیجه گرفتن هم مسئولیت سرمربی و بازیکنان تیم است پس باید آن را پذیرفت. ما باید در هر دو محطوطه جریمه بهتر کار کنیم و قویتر باشیم. ما هم در خط حمله هم در خط دفاعی باید قویتر باشیم. من از براوو انتظارات بیشتری دارم، همین‌طور از خودم. با این حال جایگاهی که ما اکنون در آن قرار داریم صرفاً به خاطر دروازه‌بان‌مان نیست. اگرچه برای من کار آسانی است که همه تقصیرها را گردن او بیندازم.
موضوع دیگری که گواردیولا به آن اشاره داشت شایعات درباره آینده سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی بود. او با اعلام اینکه هفته گذشته در یک ضیافت شام با مهاجم تیمش و مدیر برنامه‌ او گفت‌و‌گویی داشته است، تأکید کرد که این ضیافت نه برای صحبت درباره آینده بازیکن پیشین اتلتیکومادرید بلکه صرفاً یک گپ دوستانه بوده است.
گواردیولا اظهار داشت: ما آنجا درباره آینده و قرارداد آگوئرو صحبت نکردیم. او همین الان هم یک قرارداد طولانی مدت با سیتی دارد. او بازیکن پولداری است که دوست داشت سرمربی‌اش را به صرف شام دعوت کند. همین!
با وجود فراز و نشیب‌های زیادی که منچسترسیتی در این فصل از لیگ برتر داشته است، گواردیولا تأکید کرد از اینکه هدایت این تیم را برعهده گرفته پشیمان نیست.
وی عنوان کرد:  انتظاراتی که از من وجود دارد به خاطر سابقه و گذشته‌ام است. چیزی که من می‌توانم بگویم این است که از بودن در منچستر راضی‌ام و احساس می‌کنم که اینجا محبوب هستم، رفتار خوبی با من صورت می‌گیرد و می‌خواهم برای بردن همه جام‌ها بجنگم.
شاگردان پپ گواردیولا از ساعت 21 به وقت تهران میزبان تاتنهامی هستند که اولین شکست آنها را در این فصل از لیگ برتر انگلیس رقم زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *