جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خلق موقعیت‌های زیاد و گل نزدن، اسف‌بار است

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 499039
پپ گواردیولا احساس می‌کند با این روند، شاگردانش به دست‌آورد بزرگی در این فصل نخواهند رسید.
خلق موقعیت‌های زیاد و گل نزدن، اسف‌بار است
پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی از نتیجه‌ای که شاگردانش در برابر تاتنهام کسب کردند، اصلاً راضی نیست.
به گزارش BBC، پپ گواردیولا پس از تساوی شاگردانش در برابر تاتنهام، در ابتدای صحبت‌های خود، در مورد صحنه مشکوک به خطای پنالتی، به طعنه گفت:
اولین سوال در مورد داوری است؟ مگر شما از بی‌بی‌سی نیستید؟ نه، باید پرستیژ خود را حفظ کنید، اصلاً به داوری چه کار دارید؟ باید در مورد فوتبال صحبت کنیم. 
در ادامه، در مور دشرایط بازی، گواردیولا افزود:
ما خوب بازی کردیم، یک نمایش بدون نقص و فوق‌العاده را ارائه دادیم اما اتفاقی که افتاد خوش‌آیند نبود. ما موقعیت‌های بیش‌تری خلق کردیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما خلق نشد، اما نتوانستیم پیروز شویم. باید گل بزنیم، اما فرصت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. اورتون [در بازی قبل] چهار شوت به سمت دروازه ما زد و هر چهار شوت به گل تبدیل شدند. امروز هم تاتنهام دو شوت داشت و هردو گل شدند. 
تمام کاری که می‌توانیم انجام دهیم، این است که بهتر و بهتر بازی کنیم. باید به تلاش خود ادامه دهیم، من و تمام تیم از نتیجه‌ای که گرفتیم، ناراحت هستیم، اما به آن‌چه که در زمین انجام دادیم افتخار می‌کنم. به نسبت نمایشی که داشتیم، اصلاً شایسته این نتیجه نبودیم و باید نتیجه بهتری کسب می‌کردیم. فوتبالی که امروز ارائه دادیم را دوست داشتم. لروی [سانه] بی‌نظیر بود. فردا که شرایط بهتری پیدا کنیم، به تلاش خود برای کسب نتایج بهتر ادامه می‌دهیم، اما در حال حاضر ناراحت‌ هستیم، چراکه خوب بازی کردیم و نتیجه نگرفتیم. 
سرمربی اسپانیایی، در ادامه در مورد آینده منچستر سیتی، اظهار داشت:
در این فصل به دست‌آورد بزرگی نخواهیم رسید، چراکه در گل‌زنی ضعف داریم. پشت سر هم موقعیت خلق می‌کنیم و گل نمی‌زنیم. این شرایط واقعاً ناراحت‌کننده است. تاتنهام با اختلاف بهترین تیم در لیگ برتر است، ما آن‌ها را کنترل کردیم اما نتیجه نگرفتیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *