جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گواردیولا:خسوس هوش بالایی دارد

استحقاق پیروزی را داشتیم
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 501519
سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی دیرهنگام تیمش به تحسین عملکرد خسوس و آگوئرو پرداخت.
گواردیولا:خسوس هوش بالایی دارد
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از برتری 2 بریک دیرهنگام تبمش در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس از عملکرد گابریل خسوس، زننده گل پیروزی و سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی باشگاه تمجید کرد.
 او گفت: نزدیک بازی با تساوی به پایان برسد. در مجموع استحقاق پیروزی را داشتیم اما ضعف ما، تفاوت بین نمایش تیم در نیمه اول با 45 دقیقه دوم بود.اتفاق بازی قبلی با میدلزبورو دوباره رخ دادو  این بار خوش‌شانس بودیم که بردیم.سوانزی با ارائه یک بازی خوب به ما اجازه نداد فشار لازم را وارد کنیم.به هرحال از کسب نتیجه راضی هستم.حریف درون محوطه جریمه خودش تسلط خاصی داشت و خوب دفاع می‌کرد.به شهادت مشاهداتم از بازی سوانزی مقابل لیورپول می‌دانستم شکستن سد دفاعی آن‌ها سخت است.از نمایش تیم در نیمه اول راضی هستم اما در 45 دقیقه دوم به خوبی گذشته نبودیم.
 او در خسوس، گلزن جدید تیمش افزود: همه باشگاه‌های بزرگ دنیا او را می‌خواستند اما خوشبختانه ما این بازیکن را جذب کردیم.وقتی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به تیمی می‌پیوندید، فرصتی برای آشنایی با جو تیم و تمرینات اولیه را ندارید. در این گونه مواقع تنها شوق و استعداد، باعث حل شدن شما در ترکیب تیم و درخشش در بازی می‌شود؛کاری که خسوس انجام داد.این بازیکن 19 ساله قدرت بدنی خوبی دارد  و در محوطه جریمه اثرگذار است. ضربه اول را خیلی خوب می‌زند اما باید در زدن ضربات دوم، سوم و چهارم بهتر و بادقت‌تر شود.خسوس به لطف هوش بالا خیلی زود در تیم حل شد و لایق ماندن در ترکیب اصلی نشان می‌دهد. باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
 او با تحسین از سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی تیمش به حرف‌های خود خاتمه داد: در پست او 5 بازیکن داریم اما سرخیو همیشه یکی از مهم‌ترین بازیکنان ماست.او با یا بدون حضور خسوس هم خوب عمل می‌کند. چون در 2 بازی قبلی از ترکیب 3 بازیکن در خط حمله  جواب گرفتم، قصد داشتم در این بازی هم شیوه مشابه‌ای را مورد استفاده قرار دهم.کنار گذاشتن بازیکنانی مانند براوو، اوتامندی، کلیشی و فرناندو سخت است چون همگی لایق حضور در ترکیب اصلی هستند.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *