چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۸
۴
خواننده سرود "آمریکا؛ مرگ به نیرنگ تو":

به آنچه که خوانده ام معتقد هستم/ تاریخ هرگز جنایت های آمریکا را فراموش نخواهد کرد

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 321633
دکتر اسفندیار قره باغی تصریح کرد: کارنامه سیاه آمریکا در تاریخ و بی منطقی او در زمان حال هیچ گاه فراموشمان نخواهد شد.
به آنچه که خوانده ام معتقد هستم/ تاریخ هرگز جنایت های آمریکا را فراموش نخواهد کرد
به گزارش جهان، دکتر اسفندیار قره باغی، از اساتید موسیقی کشورمان که سرودهای انقلابی متعددی را خوانده است؛ در گفتگو با آناج و در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد برقراری رابطه کشورمان با آمریکا چیست؛ گفت: من سیاستمدار نیستم بلکه یک موزیسین و خواننده هستم که همتم را در راستای انقلاب به کار گرفته ام.

وی ادامه داد : باید بگویم که من به آنچه که خوانده ام معتقد هستم و در حقیقت هرسرودی که خوانده ام و هر اثری که ارائه کرده ام به پشتوانه اعتقاداتم بوده است و هیچ گاه نظر و اعتقاد من تغییر نخواهد کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000321/nf00321633-1.jpg

وی که به صدای انقلاب شهرت دارد؛ هدف و خواسته خود را اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب دانسته و تصریح کرد: تاریخ هرگز جنایت های آمریکا را فراموش نخواهد کرد. ما می دانیم آمریکایی که امروز ایران را به داشتن سلاح هسته ای متهم می کند همان آمریکاست که با به کار گیری سلاح اتمی مردمان بی گناه زیادی را از زندگی محروم کرد. حال آیا این شایسته است که آمریکا ایران را متهم و نکوهش کند در حالی که ایران هیچ سلاح هسته ای ندارد ولی آمریکا بارها برای کشتن مردم بی گناه از سلاح هسته ای استفاده کرده است.!

این هنرمند متعهد کشورمان ادامه داد: آمریکا ایران را به خاطر یک شاید متهم می کند و می گوید شاید پس از ده سال از سلاح هسته ای برای کشتار استفاده کنی! در حالی که آمریکا در سابقه خود بارها از این سلاح استفاده کرده است.

وی با اشاره به دیگر جنایات بزرگ امریکا علیه ایران گفت : ما هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد که آمریکا هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار داده و ۲۹۰ نفر از هموطنان بی گناه ما را کشت.

قره باغی تاکید کرد: کارنامه سیاه آمریکا در تاریخ و بی منطقی او در زمان حال هیچ گاه فراموشمان نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هنرمند راستین یعنی این! هنری که امام تعریفش کرد همین هنر بود!
قبل توجه مدعیان خط امام و آنها که امام کاریکاتوری را دوست دارند.
من به حرف شما اعتقاد کامل دارم در طول تاریخ قدرت در دست افرادی افتاده است که به سبب همین قدرت احساس برتری و حکم رانی جهان داشته اند یک روز پادشاهان ایرانی کشور گشائی کرده اند یک روز افغان ها یک روز مغول ها یک روز المان و نازی ها و امروز امریکا؛ به نظر شما کدام قدرتمند در طول تاریخ منطق داشته ؟منطق در قاموس قدرتمندان یعنی زور چنین بوده است رسم از سر اغاز
Iran, Islamic Republic of
دمتون گرم به موقع مصاحبه رو بازنشر کردید
درود به بر و بچه های جهان نیوز که پایکار انقلابن و در خط مقدم رسانه مشغول مجاهدت
اجرکم عتدالله
خدا قوت
سعید
United States
استاد قره باغی عزیز ، خدا به عمر و حنجره شما برکت دهد . حتی اگرفقط شهیدان بی گناه ومسافران بی دفاع هواپیمای مسافربری ایرباس که با موشک ناو آمریکایی روی آبهای خلیج فارس تکه تکه شدند و خصوصا کودکان معصوم یرای شما دعا کنند برایتان کافیست تا خداوند به برکت خون مظلوم عاقبت به خیرتان کند. امسال من با اعتقاد کامل سرود شما را همراهی خواهم کرد.