جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه مذاکرات است

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 323812
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف شعار" مرگ بر آمریکا" جز کشیدن صندلی از زیر پای مذاکره کنندگان هیچ معنایی ندارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: علی‌رغم تأکید متون دینی،‌ تصریح اصل ۸ قانون اساسی و ارشاد مراجع نظام در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، نوعی کوتاهی غیرموجه در مورد تعیین تکلیف قانون امر به معروف و نهی از منکر صورت پذیرفته است. امید است مجلس در این ماه محرم کمر همت بسته این کوتاهی را جبران کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ۱۲ آبان گفت: در سخنان رهبری از یک طرف حدود و ثغور در بحث مذاکرات مشخص شد و معظم‌له تأکید کردند مذاکرات فقط در مباحث هسته‌ای است و لاغیر. از طرف دیگر پشتیبانی از تیم هسته‌ای قدرت چانه‌زنی آنها را بالا می‌برد.

نماینده مردم محلات در مجلس افزود: به‌دلیل کارنامه سیاه آمریکا و لیست بلند جنایات آنها در مورد ملت ما نباید به نتیجه مذاکرات خوش‌بین بود و همه‌چیز را به آن گره زد. برخی اظهارات شگفت‌آور مانند حذف شعار " مرگ بر آمریکا" جز کشیدن صندلی از زیر پای مذاکره کنندگان و مشغول سازی نیروهای داخل نظام به امور غیر متناسب چه معنایی دارد؟

حجت الاسلام سلیمی با بیان "این روزها دو جریان مشکوک در دو عرصه فعال شده‌اند"، گفت: جریان اول لیبرالیسم فرهنگی و اباحه‌گری است که با شمشیر آخته به‌دنبال قلع و قمع تمام عقاید، اصول و ارزش‌ها است و بی‌محابا اعتقادات نسل جوان را نشانه گرفته است. نوشتن مقاله‌های غیرعلمی و بی‌مبنا بخشی از اقدامات این جریان است که در اینجا گلایه خود را از وزارت ارشاد به‌دلیل بی‌توجهی و بی‌عملی اعلام می‌دارد.

وی ادامه داد: لیبرالیسم سیاسی جریان دیگری است که به‌دنبال تطهیر فتنه و با برخی اقدامات به‌دنبال قبح‌زدایی از فتنه هستند. همچنین پاره‌ای از عزل و نصب‌ها در وزارتخانه‌ها علامت روشنی از فعالیت این دسته است که در این زمینه هشدار می‌دهم که این دو جریان که با هم‌پوشانی آسیب جدی به کشور وارد می‌کنند.

نماینده مردم محلات در پایان خاطرنشان کرد: مبادا با ساده‌انگاری و مرعوب شدن در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای، زمینه دست‌اندازی بدخواهان را به دستاوردهای انقلاب فراهم کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *