جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

به جنبش پیشواز از مرگ بر آمریکا بپیوندید‬

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 322281
در آستانه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، سایت فرهنگ نیوز جنبش رسانه ای پیشواز مرگ بر آمریکا را آغاز نمود. به مناسبت این یوم الله از همه امت حزب الله دعوت می شود تا با پیوستن به این جنبش همگانی، انزجار خود را از رژیم مستبد، مستکبر و خونخوار آمریکا اعلام نمایند.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، در روزهای اخیر انتشار اخباری از جمله "نظرسنجی برای رابطه با آمریکا" و "درخواست حذف مراسم ۱۳ آبان و عدم شرکت دولتمردان در مراسمات این روز" توسط برخی روشنفکر نمایان، موجبات خوشحالی دشمنان همیشگی ملت ایران را فراهم آورده است.


لذا در آستانه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار، سایت فرهنگ نیوز جنبش رسانه ای پیشواز مرگ بر آمریکا را آغاز نمود.

به مناسبت این یوم الله از همه امت حزب الله دعوت می شود تا با پیوستن به این جنبش همگانی، انزجار خود را از رژیم مستبد، مستکبر و خونخوار آمریکا اعلام نمایند.

لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص شعار «مرگ بر آمریکا» فرموده اند: «دولت آمريكا در هيچ كشورى، ميان هيچ ملتى، يك وجهه‌ى عمومى ندارد. «مرگ بر آمريكا» ديگر جزو شعارهاى اختصاصى ملت ايران نيست؛ در بسيارى از كشورها گفته مي‌شود». (بیانات رهبر انقلاب در دیدار اساتید دانشگاه‌ها ۱۳۹۱/۵/۲۲)

علاقمندان جهت شرکت در این حرکت مردمی می توانند با تنظیم آهنگ پیشواز سرود «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو...» بر روی تلفن همراه خود به این جنبش بپیوندند.

* کد پیشواز مشترکان همراه اول:

- جهت فعال سازی: ارسال کد ۳۲۷۷۴ از طریق پیامک به شماره ۸۹۸۹

- جهت تغییر پیشواز: ارسال کد ۳۲۷۷۴ به شماره ۸۹۸۹

- شما در عین حال می توانید از طریق شماره گیری #۲۲*۱۱۱* و وارد کردن کد آهنگ (۳۲۷۷۴) از این سرویس بهره مند شوید.

آمریکا ننگ به نیرنگ تو همراه اول | دانلود فایل

* کد پیشواز مشترکان ایرانسل:

- جهت فعال سازی: ارسال کد ۴۴۱۶۲۹ از طریق پیامک به شماره ۷۵۷۵

- جهت تغییر پیشواز: کد #۴۴۱۶۲۹*کدآهنگ موجود*۶*۷۷۷* را شماره گیری نمایید

آمریکا ننگ به نیرنگ تو ایرانسل | دانلود فایل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا من همين الان براي ايرانسل درخواست فرستادم بلافاصله بعد از اعلام منظور شدن آهنگ پيشواز آمريكا آمريكا....پيامي جديد مبني بر تعويض اين آهنگ با آهنگي ديگر براي بنده ارسال شد مجددا اقدام كردم اما به هيچ عنوان اين آهنگ براي بنده منظور نميشه .
چه خبره.جالبه كه 164783 نفر هم بودم.
در صورت نياز تمام پيامكها رو هم دارم
علی
Iran, Islamic Republic of
برای منم همینطور شد.
مشخص برای چی این اتفاق افتاده
Iran, Islamic Republic of
خيلي جالبه من هموني هستم كه پيام دادم ايرانسل آهنگو خودش عوض كرد دوباره درخواست فرستادم اين دفعه بدون اينكه فعالش كنه يه آهنگ ديگه رو سر خود فعال كرده .جالبه پولم كم ميكنه هيچ سر خود و بدون اجازه هر چيزي كه دلش ميخواد قرار ميده .كجا ميشه شكايت كرد به خاطر تقلب در فروش
ایرانسلی ام ، فعال نمی شه چکار کنم؟