جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

تصاویری از کارخانه یخ در اصفهان

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 734341
به گزارش جهان نيوز، کلمه تابستان ترکیبی از تاب و ستان(پیوند) به معنای زمان تابش و فصل گرما است.

با شروع فصل تابش دمای شهرها رو به افزایش می رود و در بیش تر شهرها میانگین دمای روزانه گاه به ۴۰ درجه سانتی گراد نیز می رسد و در برخی از مناطق  اختلاف دمای بالای ۵۰ درجه ای در تابستان و زمستان را شاهد هستیم.

زندگی در اقلیم های خشک و نیمه بیابانی همچون اصفهان باوجود گرمای رو به افزایش در این فصل از سال بسیار مشکل است.

 در عدم وجود گرما، سرما روی می دهد و سرما تنها راه فرار ما از این گرمای طاقت فرساست. کارخانه یخ سازی وحدت اصفهان از صنایع قدیمی در امر تولید یخ در شهر است که حدود ۶۰ سال است فعالیت می کند. این کارخانه توسط  آقای نائم تاسیس شده و به فرزند و پس از آن به نسل بعد انتقال پبدا کرده است.

کارخانه وحدت با ظرفیت ۶۰۰ قالب در شبکه گالوانیزه یخ بسته بندی بهداشتی به منظور تامین یخ مورد نیاز کشتارگاه های طیور صنعتی، پادگان ها، شرکت ها و استفاده عموم در سطح شهر تولید می کند. یخ اولین نماد از سرما در ذهن ما است که با غلبه گرما در وجودمان آن را طلب می کنیم.

اما همواره باید این را بدانیم که پناه بردن به یخ اگرچه می تواند دمای فعلی بدن ما را کاهش دهد اما راه حل درستی برای کاهش گرمای شهرها نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *