جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۸

مسدودسازی محور هراز

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 721221
با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در مازندران نیرو‌های راهداری برای جلوگیری از شیوع بیماری اقدام به مسدودسازی محور هراز و جلوگیری از ورود مسافران غیر بومی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداقوت!! خواهشا ادامه داشته باشه! نگران شده ایم که علیرغم شیوع بالا در استان مازندران، چرا خبر بازگشایی راه های ورودی رسیده است!!!
whnr
Iran, Islamic Republic of
ای کاش همان روزهای اول مشاهده افراد مشکوک در قم (اواسط بهمن ماه) جاده های قم را مسدود می کردند تا بیماری در همه شهر های کشور پخش نشود. متاسفانه کوتاهی مسئولین در انتشار بیماری کرونا ظاهرا محرز شده است.
....
آخر بهمن بود و نه اواسط بهمن؛ چرا حالا علیه قم عقده گشایی می کنی؟! دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مشاهده مواردی قبل از قم سخن می گوید. ..!
whnr
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا اینقدر تعصبی به مسائل علمی پرداخته می شود. .... وقتی یک شهر محل انتشار بیماری می شود باید قرنطینه صورت گیرد تا انتشار بیماری محدود شود. اصلا بحث عقده گشایی نیست.
Iran, Islamic Republic of
فقط باید جریمه های میلیونی گذاشت تا کسی هوس ویلانشینی و آب بازی و دور دور توی شهرهای شمال را نکند . مردم مازندران و گیلان و گلستان چه گناهی کرده اند که باید هزینه خوشگذاری یک عده مرفه بی درد را بدهند؟
Iran, Islamic Republic of
توی این وضعیت نابسامان اقتصادی و کسادی همه کسب و کارها فقط یک عده بچه پولدار بی درد پیدا میشن که هوس شمال گردی میکنن والا مردم عادی پول ندارن تو شهر خودشون بگردن چه برسه به شمال رفتن
Iran, Islamic Republic of
بخدا بگن ورودی هر ماشین در استانهای شمال 5 میلیون تومنه ببین چند نفر میرن شمال ؟ با بعضی ها فقط باید اینطوری عمل کرد