جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مراسم برج انسانی

يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 511655
در این مراسم سنتی، افرادی که از لحاظ جسمی بنیه و توان کافی دارند، به یکی از استادیوم های اصلی و از پیش تعیین شده شهر رفته و به طرز شگفت آوری به هم متصل می شوند.این اتصال به گونه ای است که ارتفاع پیدا کرده و در نهایت شبیه به برجی انسانی می شوند

به گزارش سرویس عکس جهان نيوز،یکی از جالبترین و قدیمی ترین مراسم های این کشور، برگزاری جشن ساخت برجهای انسانی است که همه ساله در منطقه کاتالونیا اسپانیا برگزار می شود.
در این مراسم سنتی، افرادی که از لحاظ جسمی بنیه و توان کافی دارند، به یکی از استادیوم های اصلی و از پیش تعیین شده شهر رفته و به طرز شگفت آوری به هم متصل می شوند.این اتصال به گونه ای است که ارتفاع پیدا کرده و  در نهایت شبیه به برجی انسانی می شوند.
وقتی به تاریخچه این رسم عجیب بر می گردیم، ریشه آنرادر گروه رقاصان مشهور اواخر قرن 18 میلادی می یابیم.

آنها که در واقع اجداد افراد امروزی محسوب می شدند، در هنگام اجرای برنامه هایشان به شکلی حرکات آکروباتیک انجام می دادند و آنها نیز یک برج انسانی تشکیل می دادند.شاید آنچه باعث با شکوه شدن این مراسم سنتی می شود، اتحاد و یکدستی مردمی است که در اجرای این رسم قدیمی همکاری می کنند. 

شما را به دیدن مجموعه ی برج انسانی با عکاسی  David Olietee  که جایزه ی مگنوم  را دریافت کرده است دعوت می کنم.    
https://jahannews.com/vdcam6nmm49n6i1.k5k4.html
jahannews.com/vdcam6nmm49n6i1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *