جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

جشنواره آردوتخم مرغ،مبارزه مجردها بامتأهل‌ها

عکاس: آنتونیو گیبوتا
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 505293
در این جشنواره مردم به سمت یکدیگر آرد و تخم مرغ پرت می‌کنند. جنگ آرد و تخم مرغ معمولا بین متأهل‌ها و مجردهاست. کسانی که حاضر به شرکت در این جشنواره نیستند ملزم به پرداخت جریمه هستند ولی جریمه ‌های آنها در امور خیریه صرف می‌شود.


به گزارش سرویس عکس جهان نيوز، جشنواره آرد و تخم مرغ از ۲۰۰ سال پیش هر سال در بیست و هشتم دسامبر در شهر ایبی اسپانیا برگزار می‌شود.

این جشنواره به ‌قدری کثیف ‌کاری دارد که شرکت‌کنندگان با لباس مجهز نظامی در آن حاضر می‌شوند. در این جشنواره مردم به سمت یکدیگر آرد و تخم مرغ پرت می‌کنند.

جنگ آرد و تخم مرغ معمولا بین متأهل‌ها و مجردهاست. کسانی که حاضر به شرکت در این جشنواره نیستند ملزم به پرداخت جریمه هستند ولی جریمه ‌های آنها در امور خیریه صرف می‌شود.


 
https://jahannews.com/vdcb9sbsfrhbg5p.uiur.html
jahannews.com/vdcb9sbsfrhbg5p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این کارتون تبلیغ احمق هاست نگید دانستن حق مردمه که این مردم نمیمیرن اگه 2 خط تحلیل هم براشون بنویسید.
Iran, Islamic Republic of
دیوانه ها!
جریمه رو باید از دیوانه های شرکت کننده بگیرن که آرد و تخم مرغ را هدر میدن و کلی بودجه ای که میشه صرف خیریه کنن را به باد میدن!
Iran, Islamic Republic of
از عجایبه. احتمالآ جشنواره گوجه فرنگی و این یکی برا فروش تهمانده مواد غذاییست که طی سال بفروش نمیرسد. هنوز اروپا و آمریکا حاضر نیستن اضافه خوراکشان را به مستعمرات غیررسمی بفرستن. برا همین برکت و رونق از سرزمین خودشان هم رخت بربسته. بقیه درس بگیرن اسراف نکنن.