جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
عکاس:ferancesco zizola

شیوع بیماری ایدز در جهان

سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 498355
حدود 0.8 درصد مردم دنیا دچار بیماری ایدز هستند این یعنی از هر 125 نفر یک نفر حامل ویروس اچ آی وی است و این یعنی در میان جمعیت هفت میلیاردی کره زمین، 56 میلیون نفر مبتلا به بیماری ایدزهستند.
حدود هشت دهم درصد مردم دنیا دچار بیماری ایدز هستند این یعنی از هر صدو بیست و پنج نفر یک نفر حامل ویروس اچ آی وی است و این یعنی در میان جمعیت هفت میلیاردی کره زمین، پنجاه و شش میلیون نفر مبتلا به بیماری ایدزهستند.

بیماران مبتلا به ایدز در زامبیا، گاهی مجبور می شوند بیش از سی کیلومتر را برای رسیدن به درمانگاه طی کنند. درآن جانیزمتوجه می شوند دارو تمام شده است.


سیستمی که برخی بیماران بیش از یک دهه نسبت به آن معترض هستند. وزارت بهداشت زامبیا پذیرفته است در رابطه با ذخیره داروی ایدز در کشور، مشکلات جدی وجود دارد اما به واژه کمبود اشاره نمی کند و تنها از جیره بندی سخن به میان می آورد.

با هم مجموعه عکس ( ایدز در زامبیا ) را مشاهده می کنیم. عکاس شجاعی که بیشتر سوژه های او مردم فقیر و درد کشیده به خصوص سیاهان محروم جهان می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *