يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲
۲

حجاب زنان مسلمان در پینگ پونگ

شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 488008
در مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا که در امارات برگزار می‌شود بانوان مسلمان نیز شرکت دارند. در این رقابت‌ها 16 بازیکن برتر تنیس روی میز آسیا در رنکینگ جهانی و در قالب بیست و نهمین دوره مسابقات کاپ آسیا به رقابت می‌پردازند. مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا که دارای رنکینگ جهانی است، 120 هزار یورو جایزه نقدی دارد. "نیما عالمیان" تنها نماینده ایران در این دوره از رقابت‌هاست.
https://jahannews.com/vdcfxcdjcw6dcxa.igiw.html
jahannews.com/vdcfxcdjcw6dcxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسمه تعالی

آن چه از زن مسلمان خواسته شده رعایت حجاب به معنای واقعی است؛
نه آن که فقط بدن دیده نشود؛

به عنوان نمونه خانمی ممکن است یک نقطه از بدنش هم معلوم نباشد؛ اما پوششش به گونه ای باشد که جلب توجه کننده تر از بی لباسی باشد.

جهان نیوز گرامی دقت فرمایید که با این توضیح، پوشش اکثر ورزشکاران خانم ما درست نیست؛ چرا که اگر چه ممکن است بدن را پوشانده باشد، اما معمولا تنگ و چسبان و ... است.

و البته نکته دیگری هم هست و آن این که اصولا زن و دختر مسلمان آیا واقعا تنیس باز و فوتبالیست و .... می شود؟ یا این ها انفعال ما در برابر پدیده هایی است که با زندگی اسلامی فرسنگ ها فاصله دارد؟ و ما به خیال خودمان سعی کرده ایم آن ها را درست کنیم؛ اما درست شدنی نیست..... .

زن مسلمان که متوجه حقایق باشد هرگز تنیس باز بین المللی و فوتبلیست بین المللی نخواهد شد......
محمد حسين
United Kingdom
با سلام . خدمت دوستي كه منفي راي داده بايد به عرض برسانم كه راي دادن منفي شما در اصل قضيه اي كه نويسنده محترم نوشته تفاوت يا ايرادي وارد نخواهد كه چرا كه اصل قضيه همين است كه نويسنده محترم گفته بله براستي كه كه واكنش اين گونه حجابها درواقع بيك جور تقابل فرهنگ با عصر مدرنيته مي باشد حال يكعده از دوستان اين را بپسندند خواه نپسندند .
خداوند همه ما را بينا وبصير كند. امين