شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۹

گریه موگرینی از حملات داعش در بروکسل

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 480997
"فدریکا موگرینی" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در اردن به سر می‌برد، پس از انفجارهای بروکسل بلژیک که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت با چشمانی گریان اعلام کرد که امروز روز بسیار غم‌انگیزی برای اروپا است. وی در کنفرانس خبری مشترک با "ناصر الجوده" وزیر خارجه اردن شرکت کرده بود. مقام های بلژیکی آمار کشته های حمله در فرودگاه و مترو را بیش از 30 نفر اعلام کردند. حداقل 11 نفر در فرودگاه و حدود 20 نفر در ایستگاه مترو کشته شدند. حدود 250 نفر نیز زخمی شده اند که جراحات بسیاری از آنها جدی است. این انفجارها چند روز پس از دستگیری "صلاح عبدالسلام" از مظنونان اصلی حملات سال گذشته پاریس، که داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت روی می دهد.
https://jahannews.com/vdceo78efjh8voi.b9bj.html
jahannews.com/vdceo78efjh8voi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اروپاییها آدم بودن مردم یمن نه ؟!!! که این بانوی اروپایی از حملات عربستان به یمن حمایت میکنه صداش سر جنایت عربستان در یمن در نمیاد ؟!!!
خانوم موگرینی شما برای سی نفر اینقدر بی تابی میکنید که حق هم هست ولی آیا تا کنون که با کمک آمریکا و اتحادیه شما(اروپا) و سگهای دست آموز خاور میانه ای تان (وهابیت) در کشورهای مسلمان قتل عام می کنید لحظه ای به کارهای کثیفتان فکر کرده اید؟؟
مازندرانی
ایکاش چشمهایی در اروپا براری جاری شدن قطره ای اشک برای کودکان سوری ویمنی وجود داشته باشد
United States
چرا کسی برای کودکان بی پناه سوریه و عراق اشک نمی ریزد
فقط خون شما رنگین است؟
این حقوق بشر شما مار رو کشته!
ای کاش کاش !!!!!!!! این اشکهای تمساح رو برای کشته های یمن و سوریه و بحرین و.... یا پناهجوهای بیچاره تو مرزهای خودشون هم سرازیر می شد اما اونها فقط جون خودشون جون به حساب میاد!!!!!!!!!!!!!!
امیدوارم به زودی ارزش جان انسانها در همه دنیا برابر باشه
آخی! چقدر این مقامات اروپایی و آمریکایی مهربونن! اصلا هم فکر نکنید اینا بلدن اشک تمساح بریزن ها!
United Kingdom
به درک
United Kingdom
امیدوارم اروپا اونقدر نا امن بشه که همشون مجبور به مهاجرت شن که دلم خنک شه