چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱۰
۲

شوی"آنجلینا جولی"این بار در سوریه!

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 480212
"آنجلینا جولی" نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد از اردوگاه آوارگان سوری در منطقه سعد نایل در وادی بقاع لبنان واقع در 15 کیلومتری مرزهای سوریه بازدید کرد. باوجود بارش باران شدید این بازیگر هالیوود اقدام به سخنرانی برای آوارگان کرد و جمع زیادی از پناهجویان سوری به سخنان وی گوش دادند. بازیگر مشهور آمریکایی از قدرت‌های جهانی برای حل بحران سوریه درخواست کمک کرد. او تاکید کرد: امکان ندارد بتوانیم تنها با کمک‌های بشردوستانه مشکلات جهان را حل کنیم و باید دنبال راهکارهای دیپلماتیک باشیم.
https://jahannews.com/vdcez78ewjh8vwi.b9bj.html
jahannews.com/vdcez78ewjh8vwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
فقط سخنرانی!!!
سخنرانی بدرد ننه شون میخوره.
باید از سیاستهای غلط غرب و دولتهای وابسته ی عربی و سلفی در رسانه هایشان مصاحبه و سخنرانی کنند وگرنه درخواست کمک خواستن در سخنرانی برای پناهجویان فایده ندارد. لا اقل همین در خواست کمک را در یک شوی تلویزیونی و یا برنامه ی پر بیننده در غرب انجام دهد.
عامل تهاجم فرهنگ منحط غربی در ماسکی بشردوستانه، دوری از دین و هضم شدن در شکم فرهنگ آمریکایی را به ارمغان می آورد و در عوض، همان امنیتی که قبلا داشته اند را به صورت شعر، برای مردم آواره می سراید. تو اگر دنبال حل مشکلی، چرا از شهرتت برای آمریکاگردی و آگاهی مردم آمریکا استفاده نمیکنی؟!!! مشکل سوریه، در آمریکا ایجاد شده خانم. اشتباه آمدی.
غرب دیگر وحشی نیست. باید بگوییم غرب افعی.