جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۵
۷

تفحص یک شهید با بدن کاملا سالم +توضیحات جهان

جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب: 420366
حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما با انتشار عکس زیر در صفحه ی شخصی خود نوشت: شهیدی که دیروز پیدا شده، بدن این شهید تفحص کاملا سالم است. این شهید بزرگوار، سید مجتبی صابری، اهل بهشهر استان مازندران است .
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما با انتشار عکس زیر در صفحه ی شخصی خود نوشت: وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ. شهیدی که دیروزپیداشده . بدن این شهید تفحص کاملا سالم است . این شهید بزرگوار ، سید مجتبی صابری، اهل بهشهر استان مازندران است .



پیگیری خبرنگار نشان می دهد که این تصویر متعلق به تفحص پیکر شهید احمد صداقتی است که دو سال پیش از این انجام شده و این دست مصنوعی شهید است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام ودرود خدا برشما شهدا واقعا منقلب شدم کاش مي شد عکس کامل ازاين شهيد بزرگوار ميزاشتيد
رضا
Iran, Islamic Republic of
تیغه های بلدوزر رو نمی بینی؟ دنبال عکس کامل می گردی؟!
SAABER
ااااااالله یااا ااااااالله شهید ااااااالله اکبر . .....
ناصر
این اولین باری نیست که این معجزه عیان میشود
ولی با این وجود؛ این عکس گویا و واضحی نیست. کاش عکس کامل تری درج می کردند
ممنون
رضا
Iran, Islamic Republic of
داره میگه این تفحص دو سال پیش از این انجام شده و این دست مصنوعی شهید است.. بیخیال شو دیگه!
الله اکبر
محمد
به گزارش کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر:اخیرا در فضای مجازی خبری مبنی بر تفحص پیکرشهید صابری اعزامی از مازندران شهرستان بهشهر منتشر شده است که پیکر مطهر شهید بصورت کاملا سالم تفحص شده است.
کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر با پیگیریهای انجام داده صحت این خبر را رد نموده و عکس مربوطه متعلق به شهید صداقتی اعزامی از استان اصفهان میباشد که پیگر مطهر این شهید بزرگوار دوسال گذشته در مناطق عملیاتی تفحص سده است.
لازم بذکر است دست این شهید بزرگوار مصنوعی میباشد.
درآخر کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر با رد صحت این خبر درخواست مینماید اخبار و مطالب مربوط به این حوزه را از سایت مرجع پیگیری نمایند.