دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تعیین تیم‌ تحقیق‌ و تفحص از بنیاد شهید

چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 295163
نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید دقایقی پیش در جلسه این کمیته مشخص شد.
به گزارش جهان، غلامعلی جعفرزاده نائب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران و از طراحان این تحقیق و تفحص در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه ظهر امروز این کمیته گفت: در جلسه امروز کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران اعضای هیئت رئیسه این کمیته با اکثریت آرای اعضا، مشخص شدند.

وی ادامه‌داد: در جلسه امروز حسن خجسته به عنوان رئیس کمیته، بهرام بیرانوند، نائب رئیس اول کمیته و جعفرزاده ایمن آبادی، نائب رئیس دوم کمیته و مصطفی افضلی‌فرد نیز دبیر کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شدند.

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در ادامه افزود: کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید فعالیت خود را پس از تعطیلات تابستانی مجلس و دو هفته آینده فعالیت خود را به طور جدی آغاز خواهد کرد.

پیش از این جعفرزاده در گفت‌وگویی با خبرگزاری تسنیم گفته بود که تحقیق و تفحص از بنیاد شهید مطالبه جامعه ایثارگری است و ایثارگران روزانه ایمیل‌ها و پیامک‌هایی را برای تسریع در روند این تحقیق و تفحص به نمایندگان ارسال می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *