شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۳
۱۵

نیم صفحه اول بی‌بی‌سی در 22 بهمن

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب: 343410
سایت بی بی سی فارسی ترجیح داد راهپیمایی عظیم ملت ایران را نبیند. این رسانه مدعی کار حرفه ای که تجمعات اندک فتنه گران در سال 88 را به بزرگی یک اقیانوس می دید، راهپیمایی تاریخی ایرانیان در 22 بهمن را سانسور کرد. بی بی سی وابسته به دولت بریتانیاست.

         
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضانیا
بی بی سی خجالت
Iran, Islamic Republic of
عمو خجالت؟؟
بگو مرگ بر بی بی سی!
جالبه که صدای امریکا و رادیوفردا هم مرتب به بهانه به روز رسانی نرم افزار بودند
بی بی سی فقط به درد فنته گران + امثال اقای مطهری و زیبا کلام میخوره. پس خجالتم نداره چون مخاطبه فرهیخته و باسوداشو داره، مثه ما نیستن که همه کم سواده مزدور باشن
سینا
Iran, Islamic Republic of
خبیث که گفتن راست گفتن
انگلیس خبیث
پس چی؟؟ انتظار داشتید بی بی سی مانند سیما ی خودمان جمعیت متراکم خیابانهای شهرهای ایران را نشان دهد؟؟ ! اصلاح طلبان دوستدار و شیفته بی بی سی و امثال آن هستند شما هم؟؟؟
اثبات مجدد ماهیت بی بی سی. جهان سپاس
Jafar
بي بي سي فارسي شبكه بهاييان است
استعمارگر پیر ! از حسادت سقط شو !
اینکه خیلی طبیعیه ، اگه احیاناً بی بی سی این مراسم رو پوشش میداد باید شک می کردیم و دلواپس می شدیم که چه خبره و چه کاسه ای زیر نیم کاسه است
مسعود از رشت
ما ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی شخص «اوباما » را فردی بی ادب و نا هوشمند و عامل ظلم و جنایت در دنیا می دانیم. این پیام مردم با فرهنگ و با سواد ایران است.
چرا بی بی سی؟
برخی سایت های داخلی رو ببینید
از فرط جمعیت چشمشون کور شد!
علی
رسانه بیطرف!!!!!!!!
خه خه خه
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی خفه شو