سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱۱
۵

پوسترهايي براي گفتن مرگ بر آمريكا به زبان كودكانه

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 322606
سايت‌هاي دولت يازدهم در حوزه بين‌الملل خاصه ارتباط با آمريكا موجب شده است تا فعاليت‌هاي مردمي مختلفي در مخالفت با اين سياست‌ها صورت بگيرد. آنچه در ادامه مشاهده مي‌كنيد يكي از اين دست فعاليت‌هاست كه توسط «نهضت مردمي پوستر انقلاب» انجام شده است.
به گزارش جهان به نقل از رجا، آمريكا به عنوان بزرگترين دشمن ايران و كشوري كه جنايت‌هاي بي شماري در حق مردم ايران انجام داده است همواره مورد خشم و غضب اين مردم بوده است. سياست‌ خارجي دولت يازدهم موجب شد تا دلايل اين نفرت تاريخي بار ديگر بازشماري شده و به بحث گذاشته شود.

اين سياست‌ها از سويي ديگر پاي اين دشمني را به انواع توليدات هنري باز كرد. اين آثار كه غالباً توسط گروه‌هاي مردمي و جوانان توليد شده‌اند يكي ديگر از بركات باز شدن دوباره بحث مذاكره با آمريكا هستند.

«نهضت مردمي پوستر انقلاب» نيز در همين راستا تعدادي پوستر با جامعه هدف كودكان توليد كرده است. همين جامعه هدف متفاوت شايد اصلي‌ترين دليل جذابيت اين آثار باشد. اين نهضت همچينين اين پوسترها را با كيفيت اصلي و بدون هيچ چشمداشتي در اختيار عموم قرار داده است تا همه در صواب «مرگ بر آمريكا» گفتن كودكان اين كشور سهيم شوند.

براي دانلود پوسترها در سايز اصلي و كيفيت بالا به اينجا مراجعه كنيد. انتشار اين پوسترها براي استفاده در تجمعات و راهپيمايي‌هاي ضد انقلابي پيشنهاد خوبي مي‌تواند باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تقی
بسیار جالب بود
روز 13 آبان شعار انقلابی عاشورایی "مرگ بر امریکا" را برای هم اس ام اس خواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
گوش ما پر شده از ....رابطه با امریکا خواست اکثریت است
دقیقا بگید منظورتون از اکثریت کیه؟
اکثریت رفقاتون؟
اکثریت خودباخته ها؟
یا اکثریت ملت آزاده ایران که درس آزادگی را از مکتب سیدالشهدا(ع) یاد گرفته اند و به فضل خدا هیچ وقت تسلیم یزیدیها نمیشن؟
چون فقط خودتون رو می بینید خیال می کنید اکثریت هستید؟ برای خودتون دعا کنید بلکه از خواب دربیایید.
حسین
و این توهم شما 5 ساله ادامه داره . . .