جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۸

تصاویر اختصاصی خبرگزاری نمنا از مهندس مشایی!

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 287406
خبرگزاری دولتی نمنا بیش از 20 عکس از اسفندیار رحیم مشایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را با عنوان "تصاویر ویژه از مهندس مشایی در حاشیه جلسه هیات دولت" منتشر کرد.
به گزارش جهان، این خبرگزاری که تحت نظر مشایی به عنوان رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد کار می کند، تصاویری از وی را در حیاط هیات دولت و با فیگورهای مختلف منتشر کرده است.



طی روزهای اخیر و پس از ثبت نام مشایی در انتخابات، حمایت صریح رسانه های دولتی از نامزد محبوب آقای احمدی نژاد گسترش یافته است. این در حالی است که مطابق قانون، حمایت رسانه های عمومی و دولتی از یک کاندیدا ممنوع و بر خلاف قانون است.

هفته گذشته روزنامه دولتی ایران نیز در روزی که مشایی برای ثبت نام به وزارت کشور رفت، مصاحبه ای مشروح با وی منتشر کرده بود.

نظرات جالب کاربران

اما خوانندگان سایت نمنا، نظرات جالبی در پاسخ به انتشار تصاویر مشایی در این سایت منتشر کرده اند. اقدام سایت مذکور با انتقاد مخاطبان مواجه شد.



یکی از مخاطبان سایت نوشته: "استفاده از بیت المال صریح. سایت از طریق هزینه های بیت المال تهیه شده برای چه برای مشایی تبلیغ میکنه"



مخاطب دیگری نیز نوشته "جالب بود. فقط یه سوال این سایت جنبش عدم تعهد یا مشایی؟"



یک خواننده آورده "به عکاستون بگید بره تو آتلیه کار کنه نه خبرگزاری"

"خوب وقتی رییس جمهورمان میشه تبلیغات چی آقا خوب سایت سایتم که دیگه مال خودشه"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *