يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

تصاویری از کریسمس خیس انگلیسی‌ها

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 262337
بارندگی مداوم که از هفته قبل در انگلیس آغاز شده و پیش‌بینی شده همچنان ادامه داشته باشد، کام انگلیسی‌ها را در آستانه کریسمس تلخ کرده است.
به گزارش جهان، فارس به نقل از خبرگزاری «پرس‌آسوشیشن»نوشت: طوفان و سیل موجب شده تا رویای کریسمسی سفید، به کابوسی از کریسمس طوفانی برای انگلیسی‌ها بدل شود.
 
بارندگی مداوم و طوفان موجب آبگرفتگی و بسته شدن بسیاری از راه‌ها شده و تاکنون باعث بروز چندین مورد تصادف بزرگ شده است. بارندگی‌ها تنها راه‌های جاده‌ای را مسدود نکرده و بر مسیرهای ریلی و حرکت قطارها نیز تأثیر گذاشته و خدمات‌دهی به مسافران را با مشکل روبرو کرده است.
 
مسدود شدن راه‌ها موجب شده تا بسیاری از انگلیسی‌ها در ترافیک جاده‌ای گرفتار شوند و از سوی دیگر خسارات سیل و بارندگی موجب شده تا مسیرهای ریلی نیازمند تعمیر شوند.
 
در حالی که بارندگی‌های هفته اخیر موجب شده تا بسیاری از راه‌های سرتاسر انگلیس زیر آب برود، پیش‌بینی می‌شود بارندگی‌ها همچنان در بسیاری از بخش‌های جنوبی و غربی انگلیس و همچنین اسکاتلند و ولز ادامه داشته باشد.
 
 
 
مقامات انگلیسی تاکنون حداقل در 160 نقطه هشدار جاری شدن سیل صادر کرده و اعلام کرده‌اند که احتمال تأخیر در سفرها وجود دارد.
https://jahannews.com/vdcaeunu049nie1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeunu049nie1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *