سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱۲

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در تهران(1)

شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب: 208260
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم تهران برگزار شد.
https://jahannews.com/vdcfvcd0xw6dx0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfvcd0xw6dx0a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من آخرش نفهميدم كه دختران بد حجاب مايه ننگ ملت هستند يا مايه افتخار ؟ چرا هر وقت مي خواهيد از عكس انها به عنوان تبليغ انقلاب استفاده مي كنيد ولي در همه قوانين آنها را مفسد معرفي مي كنيد ؟؟؟؟؟؟
United States
"من آخرش نفهميدم كه دختران بد حجاب مايه ننگ ملت هستند يا مايه افتخار ؟"



بنظرم این بخاطر اینه که عشق امام و انقلاب و امام خامنه ای در قاموس و چهارچوب ملاحظات ظاهری و صوری ما نمی گنجه.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا- ظاهرا مفهوم ساده این عکسها این است که انقلاب به همه اقشار و طبقات اجتماعی ایران تعلق دارد و همه نیز بگونه ای تلاش می کنند ارادت و دوستی خود به انقلاب اسلامی را در همایش های ملی مانند راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند.
United States
اگه طرفداران رهبري تو يك اجتماع مشترك همشون يك جا جمع شن بيشترشون همين تيپي هستن خيليم از اين پر ادعا ها بيشتر واسه رهبر مايه ميذارن البته به موقع و بجاش .
Iran, Islamic Republic of
به نظر من که این عکسها هم توجیه کار غلط اونها (بدحجابی) نمیشه و تازه وظیفه شرعیشون به عنوان مدافع انقلاب و نظام بیشتر هم میشه تا بعضی از سر و وضع اینها چماقی علیه انقلاب درست نکنن
Iran, Islamic Republic of
برادر من اينا که حجابشون مشكل خاصي ندارن
Iran, Islamic Republic of
"اگه طرفداران رهبري تو يك اجتماع مشترك همشون يك جا جمع شن بيشترشون همين تيپي هستن خيليم از اين پر ادعا ها بيشتر واسه رهبر مايه ميذارن البته به موقع و بجاش . "

واقعا بــــیشـــترشون این تیپی هستن؟!!! زیادی غلو می فرمایین دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
"برادر من اينا که حجابشون مشكل خاصي ندارن "
والا تا اونجایی که ما تو رساله ها خوندیم بیرون گذاشتن مو و گوش و گردن و گوشواره مشکل داره.
دمشون گرم
Iran, Islamic Republic of
باید گشت امنیت اخلاقی همونطور که در شهر با این افراد برخورد میکنه ، در مراسم هم حضور داشته باشه تا سوژه دست رسانه های بیگانه داده نشه
الحمدلله ازاین حضور اما اشاعه ی منکر حرام است
Iran, Islamic Republic of
همه ما فرزندان انقلابیم .به فرمایش رهبر عزیزتر از جانمان ٰهنگام اظهار نظر در مورد افراد باید به تمام خصوصیت انها توجه کرد و صرف داشتن یک عیب نمیتوان کسی را کنار زد.همین که این افراد در 22بهمن شرکت کرده اند نشانگر این است که بی تفاوت نیستند و کشور اسلامیشان را دوست دارند.اگر عیبی هم هست باید با رعایت اخلاق اسلامی به ایشان تذکر داده شود.