دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱۱
۵
تا 29/10/94+فیلم

گمانه زنی در انتقالات نیم فصل+جدول

مسعود پاشنا
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب: 465149
آندو به سایپا رسید، لوبانوف به پرسپولیس و صادقیان به تراکتور رفت .
گمانه زنی در انتقالات نیم فصل+جدول
 پس از برگزاری هفته هفدهم لیگ برتر  فصل رسمی نقل و انتقالات فوتبال نیم فصل آغاز شد و تیمهای لیگ برتری برای ترمیم و تقویت تیمشان به تکاپو افتادند تا بازیکنان مورد نظرشان را با نظر کادر فنی جدید جذب کنند .

جدول کامل نقل و انتقالات نیم فصل
 
نقل و انتقالات فوتبال ایران به پایان رسید و تیم ها لیست خود برای حضور در ادامه مسابقات تکمیل کردند.
   
 
 در آخرین ساعات نقل و انتقالات نیم فصل تیم ها به دنبال مذاکره با نفرات مدنظر خود هستند تا لیست خود را تکمیل کنند. در این میان مطمئنا سوژه اصلی ساعات پایانی دو تیم پرسپولیس و نفت تهران خواهند بود. ورزش سه تا ساعت 24 امشب آخرین تغییرات و جابجایی های فوتبال ایران را پوشش داد.
 
استقلال
با عدم جذب آندو تیموریان و رسول نویدکیا جذب دو بازیکن خارجی در دستور کار استقلال قرار دارد. با توجه به اینکه استقلال می تواند از سهمیه آزاد بازیکن بگیرد، ممکن است گزینه های برزیلی امروز هم تغییر کنند. استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل تنها مهدی مومنی را جذب کرد و البته خروجی خاصی هم نداشت.
ورودی قطعی: مهدی مومنی
ورودی احتمالی: بازیکنان برزیلی (فعلا نامشخص)
خروجی قطعی: مهدی کربلایی، مجید حسینی
خروجی احتمالی: ندارد
 
 
استقلال خوزستان
عبدالله ویسی در فصل نقل و انتقالات تحرک چندانی نداشت و با جذب دو بازیکن پرونده نیم فصل را بست. البته خوزستانی ها برای جذب اسماعیل شریفات تلاش فراوانی کردند اما در نهایت فولاد راضی به این انتقال نشد.
ورودی قطعی: امید سینگ، فیلیپ برتولدو
خروجی قطعی: ندارد
 
 
ذوب آهن
یحیی گل محمدی در تعطیلات نیم فصل خرید چندان بزرگی نکرد اما نفرات خوبی را به جمع خود اضافه کرده در 3 جبهه لیگ و حذفی توانایی نبرد با مدعیان را داشته باشد.
ورودی قطعی: مارکو آیوبل، احمد امیرکامدار، وحید محمدزاده، هاشم بیک زاده
خروجی قطعی: اکبر صادقی
 
 
سایپا
انتقال آندرانیک تیموریان به جمع نارنجی پوشان مهمترین خرید نیم فصل بود. سایپا به جز آندو، مهدی دغاغله را هم جذب کرده و 4 بازیکن را نیز از دست داده است. آنها که باید یک دفاع راست و یک نوک حمله به تیم اضافه می کردند، در این امر ناکام ماندند. البته ممکن است سایپا با بازیکنان آزاد خارجی این ضعف را پوشش دهد.
ورودی قطعی: آندرانیک تیموریان، مهدی دغاغله
ورودی احتمالی: ندارد
خروجی قطعی: رضا نوروزی، شهرام سالاری، وحید محمدزاده، فرشاد قاسمی
خروجی احتمالی: جواد نکونام
 
 
پرسپولیس
در شرایطی که جذب لوبانف مراحل آخر خود را می گذراند، پرسپولیسی ها هنوز گوش به زنگ ترکیه و حضور علیرضا بیرانوند هستند که اگر این اتفاق نیافتد سناریوی تازه ای مدنظر سرخپوشان خواهد بود. امشب هواداران پرسپولیس تا ساعت 24 منتظر خبر بیرانوند خواهند ماند.
جدول کامل نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس
ورودی قطعی: امیرعباس آینه چی، الکساندر لوبانف، علی محسن زاده
ورودی احتمالی: علیرضا بیرانوند، گزینه ایکس (دروازه بان داخلی یا خارجی)
خروجی قطعی: ندارد
خروجی احتمالی: مایکل اومانیا
 
 
 
 
صبای قم
با بازگشت فرید بهزادی کریمی از ترکتورسازی تبریز، علی دایی راحت تر در نقل و انتقالات خرید کرد. او ابتدا پیام صادقیان که خودش به پرسپولیس و سطح اول فوتبال ایران آورده بود را جذب کرد و بعد از آن اکبر صادقی بازیکن سابق صبا را به این تیم باز گرداند تا صبا در ادامه فصل شکل بهتری به خود پیدا کند. هاشم بیک زاده و قاسم دهنوی نیز دو بازیکنی بودند که از جمع شاگردان دایی رفتند. صبا در فهرست بازیکنان بزرگسالش تنها یک جای خالی دارد که تا پایان امشب خریدی نخواهد داشت و یک بازیکن آزاد احتمالا در روزهای آینده به این تیم اضافه می شود.
ورودی قطعی: پیام صادقیان، اکبر صادقی و محمد بائوج رضایی
ورودی احتمالی :امید نظامی پور
خروجی قطعی: هاشم بیک زاده و قاسم دهنوی
 
 
 
تراکتورسازی
تیم امیر قلعه نویی بنابر سنت همیشگی، در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشت چه در کادر بازیکنان و چه در کادر مربیان. آنها دو ستاره مهم به نام های شریفی و نانگ را جذب تیم خود کردند ضمن اینکه مهدی کیانی هم خرید خوبی بود. دیگر موفقیت تراکتور حفظ بختیار رحمانی بود.
ورودی قطعی: مهدی شریفی، آلویز نونگ، ایوب کلانتری، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی، فرزین گروسیان
ورودی احتمالی: تراکتور می تواند 3 سهمیه فیفا را به جمع نفرات خود اضافه کند
خروجی قطعی: سامان نریمان جهان، حمزه یونس، میرهانی هاشمی، احمد عبدالله زاده، مهرداد بایرامی، مهرداد طهماسبی
خروجی احتمالی: ندارد
 
 
 
نفت تهران
نفتی ها پرماجراترین تیم نقل و انتقالات این فصل بودند. شاگردان منصوریان با توجه به اوضاع نامناسب مالی برداشت چندانی از فصل نقل و انتقالات نداشتند و به سختی توانستند دیگر ستاره های خود را نگه دارند. البته هنوز مشخص نیست علیرضا بیرانوند با این تیم ادامه خواهد داد یا نه؟
ورودی قطعی: ندارد
ورودی احتمالی: ندارد
خروجی قطعی: آلویز نونگ، مهدی مومنی، پیام صادقیان، علی محسن زاده، میثم جودکی
خروجی احتمالی: علیرضا بیرانوند، کارلوس سانتوس
 
 
 
سپاهان
تیم فوتبال سپاهان که به دنبال جذب چهره هایی مثل اسماعیل شریفات، مهرداد جماعتی و یکی، دو بازیکن شاخص دیگر بود، در نیم فصل یک بازیکن بوسنیایی و یک مهاجم به تیم خود اضافه کرد. همچنین علی هزامی پور دفاع چپ فولاد نیز به این تیم پیوست.
ورودی قطعی: امین منوچهری، علی هزامی پور، سناد آیریچیچ
خروجی قطعی: مهدی شریفی
 
 
 
 
گسترش فولاد
گسترش فولاد هم مثل تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات پرکار بود. آنها از همان روز اول نقل و انتقالات در بده و بستان با تیم های لیگ برتری بودند.
ورودی قطعی: سیامک کوهنورد، سیدمهدی سیدصالحی، لئوناردو پیمنتا، سامان نریمان جهان، محسن حمیدی، مهدی کربلایی
خروجی قطعی: یوسف سیدی، ایوب کلانتری، سعید دقیقی، مهدی کیانی، مجتبی ترشیز
خروجی احتمالی: امید نظامی پور
 
 
ملوان انزلی
ملوان انزلی نیز به دلیل شرایط نه چندان مناسب مالی در فصل نقل و انتقالات چندان موفق عمل نکرد. آنها در آخرین ساعات نقل و انتقالات مهرداد اولادی را برای پوشش ضعف خط حمله به خدمت گرفتند.
ورودی قطعی: محمد ستاری، مهرداد اولادی، حامد نورمحمدی، شاهین بالیجانی
خروجی قطعی: آرش افشین، فرزاد حاتمی، سرگی پاشنکو، محمد نزهتی
 
 
 
پدیده
تیم پدیده در فصل نقل و انتقالات نیم فصل تنها یک بازیکن نامدار به جمع خود اضافه کرد. آنها با حفظ استخوان بندی نیم فصل اول به دنبال بقا در لیگ هستند.
ورودی قطعی: احمد آل نعمه، فریبرز گرامی، علی حسامی، فرشاد قاسمی، سپهر روزی طلب
خروجی قطعی: ندارد
 
 
 
فولاد خوزستان
اسکوچیچ در فصل نقل و انتقالات پرکار بود، او در نیم فصل یک دروازه بان، یک هافبک و دو مهاجم به تیمش اضافه کرد. همچنین شریفات و جماعتی که تیم هایی به دنبالشان بودند با تصمیم او در تیم ماندند تا بتواند از تجربه شان در ادامه رقابت ها استقاده کند.
ورودی قطعی: کوئه ماها - مهرداد بایرامی - مهرداد طهماسبی - احمد عبدالله زاده
خروجی قطعی: حسین مالکی - مهدی دغاغله - مهرداد بشاگردی
 
 
راه آهن
تیم فوتبال راه آهن تغییرات زیادی در فصل نقل و انتقالات داشت و در نهایت در روز پایانی با 3 جابجایی کار را تمام کرد.
ورودی قطعی: محسن فروزان، فرزاد آشوبی، محمد عباس زاده، آتوس سالمون، مجید حسینی، میثم جودکی، علی فاطمی، حامد زمانی، مهدی حنیفی، کسری کاظمی مرشت، امیر محمدپناهی
خروجی قطعی: سیامک کوهنورد، امین منوچهری، مهدی جعفرپور، حسین کریمی، حمید علی عسگر، محمدعلی رمضانیان، امیر نصرآزادانی
خروجی احتمالی: علیرضا محمد
 
 
سیاه جامگان
سیاه جامگان نیز مثل راه آهن جابجایی های بسیاری را در فصل نقل و انتقالات داشت. آنها در همان روز اول نقل و انتقالات 6 بازیکن به جمع خود اضافه کردند.
ورودی قطعی: گیلکه نویا، میلاد نوری، مهدی جعفرپور، حسین کریمی، ایمان موسوی، آلاجی سوسه، آیگه بوسی، محسن آقایی
خروجی قطعی: امید سینگ، احمد امیرکامدار، سعید مهدی پور، محسن فروزان، امیر تیزرو، رنان داسیلوا، محمدرضا پازاج، محسن دلیر
 
 
 
استقلال اهواز
استقلالی های اهواز که تا امروز هیچ بازیکنی نگرفته بودند به یکباره امروز ٨ بازیکن به خدمت گرفتند، استقلال اهواز از تیم هایی است که بسیار تغییرات داشته و باید دید گم نام ها در نیم فصل دوم چه می کنند.
ورودی قطعی: محمدجواد کردونی-مهدی یلالی- مجتبی رشیدی - مهدی نیایش پور- سندی ساهمان(بوسنی) -علی کردانی- میرفرزادمجیدی- پدرام اردلانی
خروجی قطعی: پرویز کریمی - فرزاد آشوبی - مرتضی منصوری - محمدغلامی - سعید سالارزاده- بهنام موسوی - میلاد جعفری - سعید قزل - علی حسینی - شاهین مجیدی

21/10/94
14/10/94
 نیم نگاهی داریم به نقل و انتقالات لیگ برتر (خلیج فارس)، شایعات و واقعیت های این روزهای نقل و انتقالات را بررسی کنیم.
 
از باشگاه پرسپولیس خبر میرسد، سرپرست باشگاه پرسپولیس در تماس تلفنی با منصور قنبرزاده توانست رضایت وی را برای صدور رضایت نامه علیرضا بیرانوند جلب کند.
 
مذاکرات علی‌اکبر طاهری با مدیرعامل باشگاه نفت تهران بر سر انتقال بیرانوند به پرسپولیس تا این حد بوده که دو طرف صحبتی در خصوص مسائل مالی نداشته‌اند و بحث در این مورد را منوط به نظر نهایی علیرضا منصوریان در این زمینه دانسته‌اند.
 
قنبرزاده به طاهری تاکید کرده در صورتی که علیرضا منصوریان رضایت دهد بیرانوند مشکلی برای جدایی از نفت ندارد آن وقت این باشگاه نیز در ازای دریافت مبلغی رضایت‌نامه دروازه‌بان ملی‌پوش خود را برای باشگاه پرسپولیس صادر خواهد کرد.
 
اگرچه منصوریان مخالفت اولیه خود را با این موضوع اعلام کرده اما باید دید در نهایت سرمربی نفت با جدایی بیرانوند از تیمش موافقت خواهد کرد یا نه. پرسپولیسی‌ها خیلی خوش بین هستند که این اتفاق رخ دهد و خود بیرانوند نیز تمایل زیادی برای پیوستن به جمع سرخپوشان دارد.
 
چنانچه پرسپولیس به هر دلیل نتواند بیرانوند را به خدمت بگیرد در آن صورت به دنبال جذب دروازه‌بان خارجی خواهد بود.
 
خبرها حاکی از آن است:محسن فروزان با عقد قرادادی شش ماهه به تیم راه‌آهن پیوست.این در حالیست که هنگام عقد قرار داد فروزان با باشگاه راه آهن، تماسی از طرف مسئولان باشگاه پرسپولیس با این بازیکن برای پیوستن به این تیم گرفته شد که فروزان پیشنهاد پرطرفدارترین تیم آسیا را رد کرد.
 
با انتقال این دروازه‌بان به تیم راه‌آهن به احتمال خیلی زیاد قرارداد ننزیچ، دروازه‌بان زردپوشان فسخ خواهد شد.
 
فروزان در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر در تیم سیاه‌جامگان حضور داشت، اما پیش از اینکه فصل به نیمه راه برسد، از جمع شاگردان کاظمی جدا شد.
 
اکبر صادقی هافبک پیشین ذوب آهن اصفهان نیز در مورد جدایی‌اش از ذوب‌آهن گفت: این تصمیم را به دلیل برخی از مشکلات خانوادگی گرفتم و در این زمینه حتی با یحیی گل‌محمدی هم حرف زدم. او شرایط مرا درک کرد و باید از این مربی تشکر کنم که با جدایی‌ام موافقت کرد. مشکل من مسائل فوتبالی نبود و دیدید که در همه بازی‌ها برای ذوب‌آهن بازی کردم.
 
هافبک پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه قرار است در کدام تیم بازی کند، تأکید کرد: فعلاً چیزی قطعی نیست، ولی اولویتم بازی در تهران است و با چند تیم هم صحبت کرده‌ام. حالا باید دید قسمت در نهایت چه خواهد شد.
 
از اصفهان شایعاتی در خصوص جدایی محمدرضا خلعتبری و پیوستن به تراکتور سازی به گوش میرسید که در نهایت این بازیکن آب پاکی را بر روی دست همه ریخت و اظهار داشت: من هیچ مذاکره‌ای با باشگاه تراکتورسازی انجام نداده‌ام و نمی‌دانم چرا در یک ماه اخیر اینقدر در مورد من شایعه‌سازی می‌کنند. اینکه من پیشنهادی داشته باشم یا تیم‌ها با من تماس بگیرند، چیز عجیبی نیست و ممکن است این موضوع برای هر فوتبالیستی پیش بیاید، ولی نکته مهم این است که من به خودم اجازه نمی‌دهم با تیمی مذاکره کنم.
 
وی افزود: من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و این فصل هم نهایت تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام دادم. همیشه هم در این چند سال گفته‌ام که زندگی در اصفهان را دوست دارم و اینجا از همه چیز راضی هستم. من تحت قرارداد سپاهان هستم و اختیار دست خودم نیست که بخواهم با تیم دیگری مذاکره کنم. تا زمانی هم که باشگاه بخواهد در خدمت سپاهان هستم.
 
مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه چرا سپاهان امسال نتیجه نگرفته است، گفت: امسال مشکلات و بدشانسی‌های زیادی داشتیم، ولی خودتان می‌دانید که در سال‌های گذشته هم پیش آمده که سپاهان چنین وضعیتی پیدا کند، اما همه چیز به یکباره تغییر کرده است. مطمئن باشید ما شرایط را تغییر خواهیم داد و دیگر نباید به گذشته فکر کنیم. برای ما 13 بازی آینده مهم است و تلاش می‌کنیم جزو بالانشین‌ها باشیم.
در بین این تیمها بیشتر نگاهها به دو تیم محبوب و پر هوادار پایتخت است که این فصل را تا اینجا بهتر از فصل پیش  پشت سر گذاشتند .
 
طبق نوشته رسانه های قطری به احتمال فراوان سه ستاره ایرانی یعنی آندو ، شجاعی و محمد نوری به احتمال فراوان از تیمهای قطری جدا می شوند و با توجه به جدایی ادینهو ، این چهار ستاره می توانند نقش عمده ای در تغییرات نقل و انتقالات فوتبال نیم فصل داشته باشند .
 
از شواهد این گونه بر می آید که احتمالا آندو به سپاهان، شجاعی یا نوری به پرسپولیس و ادینهو به تراکتور برود .
 
در ضمن از شایعات نقل وانتقالی روز می توان به انتقال احتمالی مهرداد محمدی از راه آهن به استقلال و احتمال معاوضه با کریمی و مجیدی اشاره کرد که البته فعلا هر دو طرف تکذیب می کنند...
 
هر چند باشگاه سپاهان خیلی محترمانه به پیام صادقیان گفت او را نمی خواهد ولی اگر وی را در این تیم دیدید زیاد تعجب نکنید.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر پیوستن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس به گوش می‌رسید. حال که صادقی از پرسپولیس جدا شده به نظر می‌رسد کار انتقال علیرضا بیرانوند از باشگاه نفت به پرسپولیس جدی‌تر شده و دو طرف مذاکرات نهایی را پشت سر می‌گذارند.

پس از این که قرار شد صادقی دروازه بان پرسپولیس به تیم خونه به خونه برود پرسپولیسی ها با دروازه بان نفت وارد مذاکره شده اند ، هر چند خود بیرانوند تکذیب می کند...
 
از طرف دیگر  پرسپولیس برای جذب پاشنکو اومانیا یا ماریچ را می فروشد؟
در حال حاضر باشگاه پرسپولیس 3 بازیکن غیرآسیایی و خارجی جذب کرده و به همین دلیل نمی تواند پاشنکو را به خدمت بگیرد مگر اینکه یکی از این سه مهره را از لیست خود خارج کند.  مدیر برنامه های سرگیی پاشنکو مذاکراتی را با سه باشگاه فولاد، پرسپولیس و پدیده انجام داده با این حال بعید است که پاشنکو به تیم پرسپولیس برود.

گفتنی ست این بحث ها تنها گمانه زنی ست و هر اتفاق و نقل و انتقال غیر منتظره ای ممکن است صورت بگیرد . به هر روی نگاهی گذرا داریم به چند خبر دیگر از نقل و انتقالات نیم فصل که برای خوانندگان جالب باشد:

در پی اظهارات سرپرست تیم فوتبال راه آهن مبنی بر معاوضه مهرداد محمدی با بازیکنانی مانند محسن کریمی و میثم مجیدی از تیم فوتبال استقلال در نیم فصل لیگ برتر، باشگاه استقلال قویا این موضوع را تکذیب می کند و اعلام می دارد آبی پوشان برای ادامه مسیر خود در لیگ برتر به بازیکنان خود نیاز دارند.

مصطفی قنبرپور در خصوص اینکه آیا پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن جدید جذب خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: تمام تیم ها در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب بهترین بازیکنان هستند و باشگاه پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست.

ظاهرا دو عضو هیات مدیره استقلال به شدت مخالف ادامه همکاری پروپیچ با این باشگاه هستند و اعتقاد دارند این مهاجم کارایی لازم ... - هزینه دارد. به همین علت در صدد هستند شرایط فسخ قرارداد وی را بررسی کرده و درنهایت در این نشست تصمیم لازم را اتخاذ کنند.

فولاد خوزستان مهرداد بایرامی نقل و انتقالات فوتبال ایران مهرداد بایرامی مهاجم سابق تراکتوری ها با امضای قراردادی تا پایان فصل جاری به عضویت فولاد خوزستان درآمد.

استقلال تهران رسول نویدکیا سپاهان اصفهان نقل و انتقالات فوتبال ایران یکی از بازیکنانی که مد نظر پرویز مظلومی بودند نمی تواند به استقلال بیاید.  یکی از بازیکنانی که مد نظر پرویز مظلومی بودند نمی تواند به استقلال بیاید.

ذوب آهنی ها در تعطیلات و در فصل نقل و انتقالات به دنبال خرید یک مدافع راست هستند تا کمبود خود در این پست را برطرف کنند. و......ادامه دارد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
معمولا تو انتقالات فوتبال این چیزها هست ولی در دقیقه 90 همه چیز معلوم میشه
آرش
جالب بود لطفا هر روز آنلاین کنید

جهان
جهان نیوز : با توجه به استقبال شما عزیزان اخبار نقل و انتقالان نیم فصل آنلاین می شود
سعید
جالبه
United States
فدایی داری