شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۴
۴۳
در حاشیه حماسه آفرینی مردم خوزستان در اوج آلودگی

سانديس با طعم ريزگرد و ماسك/ مردمی که زیر بمباران آمدند ریزگرد برایشان چیزی نیست

مسؤولان! نوبت شماست
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 406869
دوباره یك تجمع ساندیسی دولتی و اجباری و تشریفاتی[!] شكل گرفته اما این بار با طعم گرد و خاك و ماسك! امشب طنز عكس العمل رسانه های نظام لیبرال دمكراسی دیدنی است.
سانديس با طعم ريزگرد و ماسك/ مردمی که زیر بمباران آمدند ریزگرد برایشان چیزی نیست
گروه جامعه جهان نيوز ـ امین توکلی زاده: هشدار، اضطرار، حالت فوق العاده واژه هایی است كه این چند روز از طریق رسانه ها به اطلاع مردم خوزستان می رسید.

امروز طبق مرسوم همیشه، در ورودی حرم امام رئوف(ع) با پدر بزرگوارم تماس گرفتم، ایشان با بیان «التماس دعا» به گریه افتاد. تازه از راهپیمایی اهواز به خانه آمده بود. از كسانی می گفت كه از او مسن تر بوده اند یا كودكانی كه در آغوش مادر آمده بودند اما این بار عمدتا با ماسك یا چفیه هایی دور دهان پیچیده. مرتب می گفت این مردم خیلی با وفا هستند باید قدرشان را دانست و گریه می كرد. مادر عزیزم گوشی را از ایشان گرفت. می گفت تمام لباس های مان پر از خاك است و...

دوباره یك تجمع ساندیسی دولتی و اجباری و تشریفاتی [!] شكل گرفته اما این بار با طعم گرد و خاك و ماسك! امشب طنز عكس العمل رسانه های نظام لیبرال دمكراسی دیدنی است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000406/n00406869-t.jpg

٢٢ بهمن روز متفاوتی است این مردم بارها آزمون های سخت تری را پس داده اند و امكان ندارد اندكی پا پس نهند. شاید آثار تحمیل جنگ هشت ساله، بیكاری، هوای آلوده و ده ها مشكل دیگر آنها را ناراحت و حتی عصبانی كند، به خصوص وقتی كه با بی تفاوتی مسؤولین مواجه می شوند اما انقلاب اسلامی به آنها درسهایی داده كه تا پای جان بر سر آرمان خویش می مانند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000406/nf00406869-1.jpg

یادمان نمی رود سالهای نه چندان دور جنگ را وقتی صدام لعنتی تهدید می كرد راهپیمایی فردا را بمباران می كند، آن وقت مردم بیشتر می آمدند و حتی وقتی هواپیماهای اهدایی غرب بر سر مردم ویراژ می دادند و دیوار صوتی می شكستند، فریاد مردم بلندتر می شد و این واقعیت كجا و كمپین های مجازی كجا.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000406/nf00406869-2.jpg

اما حالا نوبت شماست آقایان وخانم های مسئول! رهبر انقلاب خود به میدان آمده تا مشكل این مردم مظلوم و محروم ولی با عزت و غیرت را حداقل پیگیری كنید. قدری از سفرهای خارجی كم كنید و به شهرهای این مردم سر بزنید. به خدا قسم اگر خانواده خودتان در میان آنها بودند حتما رفتارتان متفاوت بود.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000406/nf00406869-3.jpg

هر چند به خاطر تأخیرهای شما و مسؤولین قبلی عده ای انسان بی گناه فوت شدند یا بیمار شدند یا از شهرهایی كه دوستشان داشتند هجرت كردند اما این مردم اهل گذشت هستند. بیایید در كنارشان هم فكری برای این مشكل بكنید یا حداقل با حضور خود آقای رییس جمهور، به آنها ثابت كنید اگر این مشكل برای حلش نیاز به زمان دارد شما در كنارشان خواهید بود یا حداقل مشكلاتی را كه در زمان كوتاه تری امكان حل دارد را برطرف می كنید تا درد بر روی درد نشود و حس واقعی همنفسی و هموطنی به آنها دست دهد.









نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Switzerland
ساندیس فقط مال ساندیس خورای 88
شراره
عذاب الهی است ...
من عاشق ساندیسم
Iran, Islamic Republic of
بی تدبیری بشر است که باعث این معضل شده چرا به خدا نسبت می دهید سد زدن های اضافی خشک کردن هور ها کار بشر است
افرین به این مردم بعضی غرغروها باید یاد بگیرند
مردم بزرگوار خوزستان بدونن که ما بی تفاوت نیستیم وقی شما رو امروز در چنین وضعیتی زیر بارش خاک دیدیم .
به خدا افتخار میکنیم چنین مردمی داریم.
رمضانی از مشهد مقدس
ولایت
بنده به عنوان یک جوان اهوازی در راهپیمایی علی رغم گرد و غبار شدید و غلیظی که بود شرکت کردم
به خاطر حمایت از رهبری گرد و خاک که هیچی اگه شهاب سنگ هم بیاید مانع رفتن ما به راهپیمایی نمی شود.
عکس هوایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک اهوازی
تو این هوا ما با ماشین به زورکی جلومونو می بینیم! توقع داری هلی کوپتر کبری واست بلند کنن؟!!
Iran, Islamic Republic of
جماعت همیشه غرغرو!
به این هموطنها افتخار می کنم
خدا نگهدارتان باد
طعم ساندیس های امسال چی بود? البته اگه نی ساندیس رو نمی خواهید تو چشم ما فرو کنید.راستی چرا عکس هوایی نگذاشتید شیطونا?
Iran, Islamic Republic of
من که دیروز رفتم راهپیمایی اهواز با توجه به وضع هوا خیلی شلوغ بود ولی به دلیل شرایط بسیار بد هوا[باد شدید وگرد وخاک بسیار غلیظ]متاسفانه نظم خوبی نداشت.
محمد
Iran, Islamic Republic of
از بالا فقط خاک پیداست تازه هوایی هم نمیشه گرفت باید با ماهواره به صورت فضایی گرفت. مگه ندیدی خ ابتکار نتونست پرواز کنه بره چون هواپبمب دید نداشته!!!!!!
علیرضا از سنندج
به شما افتخار می کنیم.....غیور مردان خوزستانی....
خدایا باران رحمت رو در اهواز جاری کن
حسینی-از بوشهر
Iran, Islamic Republic of
سلام بر ایرنیان وفادار و درود ویژه بر خوزستانی ها و اهوازی ها سرفراز.
با دیدن تصاویر حضور شگفت انگیز مردم سلحشور خوزستان و خاصه اهواز در راهپیمایی22بهمن اشک شوق از چشمان جاری شد.الله اکبر بر این بصیرت و الله اکبر بر این از خود گذشتگی.بدرستی،امام خمینی ملت ایران را برتر از ملت عهد حضرت رسول الله(ص)دانست.
فردای قیامت این ریزگردها که بر سر روی مردم غیور اهواز فرود آمد نیز یقه مسئولانی را که می توانست به این مردم خدمت نمایند و نکردند را خواهند گرفت.
من اهل استان خوزستان نیستم، ولی جا داشت مسئولین تشکر" ویژه ای" از تمامی خوزستانی ها بکنه به خاطر حضورشون در راهپیمایی در این هوای آلوده
ولی متاسفانه هیچ کدام...
France
عنوان :شکار نفرین مردم می شوید!
...
من که هر سال واسه ساندیس میام، امسال که ندادین ایشالا سال دیگه به وعدتون عمل کنین
France
هنوز هم خوزستان اولین خاکریز است
قدری املایش تغییر کرده است "خاک ریز"
و من چقدر دلم برای آدمهایی از جنس خاکریز تنگ شده است.
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﮔﻠﻮﻟﻪ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩیم ﻭ ﺭﻭﯼ ﺧﺎﮎ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩیم ...
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺧﺎﮎ ﻣﯿﺨﻮﺭیم ﻭ ﺷﺮﺍﻓﺘﻤﻨﺪﺍﻧﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﺎ ﻣﯽ ﺍیستیم.
ایستاده ایم پای آرمان های انقلاب
France
مردم حجت را بر مسؤلين تمام كردند
مردم تا پای جان از انقلاب حراست وحفاظت می کنند واما اراجیف ... ودارودسته اش وجهان نیوز ورسائی و..... یک مشت ادم انحصار طلب خودرای را خیر بلکه محکم به دهانشان می زنند !
احمد
دکتر روحانی اگر قران خواندید و به این آیه رسیدید:
وقفوهم انهم مسئولون

یاد خوزستان بیافتید
لطفا
France
جهت اطلاع رسانی:این روزها ریزگردها و آلودگی هوا چنان ذهن مردم اهواز دیگر شهرهای خوزستان را به خود مشغول کرده که از یک معزل دیگر که دست کمی از مصیبت ریزگردها ندارد غافل شده اند و آن الودگی مضاعف آب اهواز میباشد از آنجاییکه که مخازن ته نشینی و رسوب گیری در تمامی تاسیسات تصفیه آب رو باز بوده و هیچگونه سقفی برای مخازن وجود ندارد ریز گردها بی وقفه در حال ریزش در این مخازن میباشند،و نکته مهم اینجاست که نمونه آزمایش شده از این ریزگردها وجود چربی خاصی است که وجود همین چربی نه تنها بسیار عجیب و نادر است بلکه باعث پایین آمدن راندمان مراحل تصفیه آب میشود،اگر مقداری از خاکی که بر روی سطح خودروی شما نشسته است را با دو انگشت جمع کرده و انگشتها را بهم بمالید به وضوح چرب بودن خاک را احساس میکنید،یعنی ما نه تنها این خاک را از طریق ریه تنفس میکنیم بلکه از راه دستگاه گوارش هم داره وارد بدن ما میشود،متاسفانه دستگاه های تصفیه آب خانگی هم از فیلتر کردن این ریز گرده ناتوان میباشند ،فقط خدا میداند که در آینده نه چندان دور بروز عوارض این ریزگردها چه فاجعه ایی در خوزستان رقم میزند .خاک است ولی در واقع آتش زیر خاکستر است،انشاا...خداوند رحمی به این مردم کند و یک مقداری هم احساس مسولیت و ایمان به روز جزا به مسولین،(تهیه شده توسط یکی از مهندسین شرکت آبفا،اهواز)
ادم این عکسا رو میبینه دلش خون میشه .چقدر دارن اذیت میشن این هموطنان اهوازی .
محمد
سلام
آفرین بر این مردم
بخصوص مردم اهواز و...
آفرین
ali
اهوازي ها دمتون گرم بخدا كاري كرديد كارستان
خدا حفظتون کنه
سلام.آفرین بر غیرت و بصیرت مردم خوزستان! لذت بردیم از حضورتان و حسرت خوردیم از .... برخی از مسئولان. به نظر من صداوسیما باید به ازای هر دقیقه پخش تصویر از سایر نقاط ایران ،به همان اندازه ،تصاویر مردم خوزستان را پخش کند.
توکلی از مازندران
بسم الله الرحمن الرحیم
دولت جلسه روز شنبه را در اهواز برگزار کند.
آقای روحانی ما به شما رای دادیم و هیچگاه نیز در دو دوره گذشته به جناب آقای احمدی نژاد رای ندیدم ولی این چند روز برای لحظاتی آرزو کردیم ای کاش احمدی نژاد رییس جمهورمان بود.
حداقل زنجان سفر را به جان می خرید و در منطقه حضور پیدا می کرد
البته زاین تصور بلافاصله توبه کردیم و امید واثق داریم دولت تدبیر و امید این مشکل چندین ساله را حل و یا کاهش می دهد.
لطفا رسانه ملی وزرای نفت پانزده سال گذشته را در نشستی دعوت کند و این سوال را بپرسد مطابق قانون چه مقدار از درآمد نفت را به زیرساخت های منطقه اختصاص داده اند؟
آیا به عنوان مثال منطقه بیابان ماهشهر _ هندیجان که یکی از چشمه های گردوغبار داخلی منطقه است را درختکاری کرده اند؟ چه مقدار؟
وزارت نیرو برای خشک شدن هورالعظیم و کم آب شدن کرخه چه کرده است؟
در طول چهار سال گذشته چه مقدار ماچ پاشی شده است؟
.........
جلگه خوزستان بیش از پنج سال است که با این مشکلات مواجهه است و صدایش از گلو برنمی آید تا در هیاهوها شنیده شود.
جمعی از طلاب حوزه های علمیه اهواز، دزفول، بهبهان، رامهرمز، آبادان و خرمشهر.
عاشششق توبه ات شدم!!
مردم عزيز و خوب خوزستان سلام من خاك پاي شما هستم
خدا به خیر بگذرونه
الله اکبر به این حضور.واقعا مردم خوزستان با آمدن به راهپیمایی تو این وضعیت عشقشونو به ولایت نشون دادن
رضا
سلام از گرد و خاک استفاده سیاسی می کنید . خودتان هم می دانید ریز گرد کار یک سال و دو سال نیست . لطفا عقده شکست در انتخابات را با ریز گرد خالی نکنید دولت قبلی چه کرد یک کار مفید در 8سال گذشته ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام. خسته نباشید خوزستانی ها. . .
حمید
من که سورپرایز شدم
محمد علی
United Kingdom
احسنت بر مردم ولایت مدار خوزستان و اف به برخی به اصطلاح مسئولین پیشین و کنونی
حسن
درود بر عزت وشرف ومردانگی این ملت که تاپای جان پای انقلابشون هستنند. از آذربایجان خودم رو در مشکل اونها سهیم میدونم وازمسئولین تقاضا دارم هرچه سریعتر رسیدگی کنند
بصیر
Romania
سلام خدا بر مردم ولایتمدار خوزستان بزرگواری وایستادگی شما را ما در 8سال دفاع مقدس دیدیم راهپیمایی 22بهمن 93در هوای طوفانی گردوخاک که هر لحظه نفس تنگ می شود این هم یک امتحان دیگری بود بازهم سربلند وافتخار ایران اسلامی شدید و به دنیا نشان دادید واقعا اگر سنگ هم ببارد دست از ولایت بر نمی دارید
خانم ابتکار این تصویرها را ببین و سرت را بالا بگیر نه از بابت گردو خاک بلکه از بابت پیگیریهای شبانه روزیت که شبانه با اتوبوس خود را به خوزستان رساندی تا با مردم همدرد باشی از پیگیریهای شما متشکریم
محمد
جانم فدای خوزستان