سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

تراكتورسازي باخت ، شـانس منصوريـان از دست رفت

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 69859
با آغاز هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران عصر امروز چهار ديدار در شهرهاي مختلف برگزار شد كه در يكي از مهم‌ترين ديدارها، ذوب آهن و سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به ديدار هم رفتند كه اين ديدار در پايان با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
به گزارش سرویس ورزشی جهان ، در يكي ديگر از ديدارهاي امروز تراكتورسازي تبريز در حالي كه با يك گل از حريف خود در نيمه نخست پيش بود با نتيجه 2 بر يك از سايپا شكست خورد.

در دقيقه 41 ابراهيمي تراكتورسازي را پيش انداخت اما منوچهري در دقيقه 57 و صادقي در دقيقه 82 گل‌هاي سايپا را به ثمر رساندند و شكست را به تراكتورسازي در خانه تحميل كردند.

ميرشفيعيان از تراكتورسازي و صادقي از سايپا كارت زرد دريافت كردند.

در همدان نيز پاس يك شكست ديگر را متحمل شد و با نتيجه يك بر صفر مغلوب راه آهن شد. مجيد نورمحمدي در دقيقه 90 گل راه آهن را به ثمر رساند.

اوليايي مديرعامل باشگاه پاس همدان اعلام كرده بود كه اين ديدار آخرين فرصت عليرضا منصوريان سرمربي تيم فوتبال پاس همدان است.

ابومسلم نيز در خانه با نتيجه يك بر يك برابر فولاد خوزستان متوقف شد. رجب زاده در دقيقه 17 گل ابومسلم و رمضاني در دقيقه 45 گل فولاد را به ثمر رساند.



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *