دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

نقش دکتر حجازی در ماجرای قتل ندا

يکشنبه ۷ تير ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 55825
وی که حضورش در ایران و باز گشتش به انگلیس کاملاً مشکوک به نظر می رسد مدعی شده که ضارب ندا فردی بسیجی است که انها وی را دستگیر و خلع سلاح و پس از گرفتن کارت شناسایی او را رها کردند.
نقش دکتر حجازی در ماجرای قتل ندا
به گزارش جهان، در حالی که موضوع قتل ندا آقاسلطان در اغتشاشات اخیر تهران به مرکز توجه رسانه های خارجی تبدیل شده و تلاش گسترده ای در جریان است تا با انتشار تصاویر قتل وی و متهم کردن نیروهای امنیتی کشورمان در این ماجرا به سیاه نمایی اوضاع ایران دامن زده شود. موج جدید سوء استفاده از این موضوع از سوی برخی اشخاص با هدف بهره برداریهای شخصی و متاسفانه کسب شهرت و فراهم کردن برخی امتیازات از جمله روادید و پناهندگی سیاسی در حال شکل گیری است. 

در این میان شخصی به نام دکتر آرش حجازی که در حال تحصیل در انگلیس است، مدعی حضور در صحنه قتل ندا شده و خود را بعنوان پزشک بالای سر ندا معرفی کرده و در گفتگو با رسانه های غربی تلاش می کند برخلاف شواهد امر که سناریو و ساختگی بودن ماجرای قتل ندا آقاسلطان را اثبات می کند، با بازگویی روایتی متفاوت از این ماجرا، تیراندازی نیروهای امنیتی را عامل مرگ ندا معرفی کند. 

وی که حضورش در ایران و باز گشتش به انگلیس کاملاً مشکوک به نظر می رسد مدعی شده که ضارب ندا فردی بسیجی است که انها وی را دستگیر و خلع سلاح  و پس از گرفتن کارت شناسایی  او را رها کردند. 

این ادعا در حالی مطرح می شود که تا کنون تصویر چنین کارتی از سوی هیچ یک از رسانه های غربی که مترصد سوءاستفاده از چنین موضوعاتی برای ضربه زدن به کشورمان هستند، منتشر نشده است. اگرچه در روزهای آتی ارایه چنین کارت شناسایی جعلی همانند نامه جعلی وزیر کشور به رهبری دور از ذهن نخواهد بود. 

در عین حال آشوبگرانی که در حمله به نیروهای بسیجی و پلیس از بکارگیری هیچ گونه سلاح گرم و سردی دریغ نمی کنند و جانبازشیمیایی با 18 ضربه چاقو از حمله اغتشاشگران در امان نماند چگونه است که براحتی پس از خلع سلاح و گرفتن کارت شناسایی فرد بسیجی از خون وی می گذرند. 

در چند روز اخیر بسیاری از افراد فرصت طلب تلاش دارند از آب گل آلود تحولات چند هفته اخیر تهران و موضوع مرگ ندا ماهی بگیرند بطوری که رسانه های خارجی تاکنون با افراد مختلفی بعنوان نامزد، پدر، همسایه، دوست خانوادگی، پزشک بالای سر ندا، راننده خودروی حامل جنازه ندا، کسی که ندا در دستانش جان داد و غیره گفتگو و مصاحبه کرده اند و این طریق تلاش کردند تا با بزرگنمایی موضوع، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان مسبب مرگ ندا در جهان معرفی کنند. هر چند حضور این همه افراد بویژه یک پزشک در بالای سر ندا همزمان با اصابت گلوله و تصاویر قبل و بعد از مرگ ندا گویای یک سناریوی از پیش طراحی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنام خدا
فيلم و عكسهاي اين واقعه دقيقا گوياي يك برنامه از قبل طراحي شده ميباشد ، كه ميتوان با عنايت به شواهد تا حدودي انرا اثبات نمود :1- حركت افراد مجاور ندا بعد از تير اندازي بسيار مشكوك و غير عادي است زيرا طبيعتا بعد از صداي تير انسان اگر از قبل اماده نباشد خود را به زمين مياندازد ، كه اينطور نشد .2- حركات افراد دور ندا بصورت چرخشي و حالت تبليغاتي دارد بهمراه فرياد زدنها بدون حركتي جهت كمك به او .3- فيلمبرداري مناسب تبليغاتي از اين واقعه و بسيار حساب شده است .4- عدم برداشتن ندا جهت حمل به بيمارستان بسيار روشن كننده است .5- دادن تنفس مصنوعي به فرد تير خورده از شاهكارهاي پزشكي ميباشد كه تنها باعث هرچه سريعتر به گردش انداختن خون و مرگ مضروب ميشود كه كاملا عمدي در جهت كشتن اوست .6- گلوله تا انجا كه شنيده شده كاليبر كوچك كه تنها از فاصله كم ميتواند موثر باشد بنابراين فرد ضارب بايد بين افراد اطراف ندا باشد كه گلوله موثر و به محل مورد نظر اصابت كرده است .7- فرد ضارب بايد كاملا پشت سر ندا بوده باشد كه مستقيم بتواند به قلب بزند و الا به افراد غير اصابت مينمود و يا منحرف ميشد . 8 - بودن اين پزشك در محل و حركات غير حرفه اي عمدي نيز مويد برنامه ريزي قبلي است .9- محل شلوغي بسار دور بوده و نميتوانسته تير از راه دور باشد .10- دستگيري و سپس ازادي فرد ضارب به گفته حجازي بسيار مسخره و جعلي است .11- دانستن محل دقيق قلب موضوع ساده اي نيست كه همه بدانند بنابر اين به احتمال قريب به يقين ضارب خود حجازي ميباشد. 12-خروج فوري او از ايران جهت جلوگيري از بازپرسي و كشف همين موضوع است
ضمن عرض تسلیت به خانواده متوفی . می خواستم نظرتون رو به مسله ای که ذهن منو درگیر کرده معطوف کنم و اون اینکه با نگاه به چشمان ندا می توان حدس زد که چشمان او اشاره به ضارب یا همون فیلمبردار یا شریک او دارد و با نگاهش تو لحظه آخر قاتل یا شریکش را دارد معرفی می کند و به او خیره نگاه میکند ولی چیزی نمی تواند بگوید و جان می بازد.
نظر شما دوستان چیست ؟
توجه کنید اگر این اقا واقعا پزشک است پس چرا به قفسه سینه تیر خورده به اسم تفس مصنوعی فشار می اورد هر عاقلی می داند با این کار سینه جراحت دیده می ترکد و خونریزی می کند و فرد حتما میمیرد به عکسها توجه کنید صورت ندا خونی نیست ولی وقتی به قفسه سینه فشار می اید فوری خون از دهان و دماغ او بیرون می زند نکته بعدی این است که اگر استاد ش با او بوده چرا هیچکس را نتوانسته بعنوان قاتل شناسایی کند با توجه به اینکه قتل از فاصله نزدیک انجام شده و بلاخره اینکه جالب است استاد عزیز با پوشیدن لباس راه راه چه خدمت بزرگی به فرد فیلمبردار در صحنه اشوب ها کرده و به بیننده کمک کرده تا ندا را به راحتی تشخیص دهدراستی یک نکته فراموش شد بگم ان فرد تیز و زرنگی که از ندا در هنگام تیر خوردن فیلم می گیرد کیست چه دست به نقد اماده فیلم است حتی از خوده ندا هم به نظر می اید زودتر متوجه حادثه می شود
Iran, Islamic Republic of
البته در اينكه عده اي سعي در استفاده نا مشروع از اين قضايا دارند شكي نيست. اما چرا يك درصد هم احتمال نمي دهيم كه شايد فردي تندرو و غافل از نيروهاي امنيتي و غيره او را به قتل رسانده باشند؟
مگر چه اشكالي دارد كه اگر مسئولين بعد از پيدا كردن قاتل اگر از خودشان بود عذرخواهي مي كردند.؟
آيا هيچ خطايي از سوي مامورين حكومتي سر نزده است؟ و فقط آشوبگران بودند كه مرتكب قتل و جنايت شده اند؟
به نظر من براي آنكه شرايط به حال عادي بازگردد بهتر است هردو طرف به اشتباهات خود اعتراف كرده و كمي انصاف داشته باشند.