دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
تلاش مذبوحانه

آمریکایی ها به دنبال تحریم سردار قاسم سلیمانی

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 499090
«جب بوش» و «دنیس راس» در مقاله‌ای مشترک در نشریه «تایم» از رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا خواستند تحریم هایی را علیه سفرهای سردار قاسم سلیمانی اتخاذ کند.
آمریکایی ها به دنبال تحریم سردار قاسم سلیمانی
به گزارش سرویس بین الملل جهان «جب بوش» فرماندار سابق فلوریدا و کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 میلادی در مقاله‌ای مشترک با «دنیس راس» دستیار ویژه «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا در سال‌های 2009 تا 2011 میلادی که در نشریه «تایم» منتشر شده است، به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا توصیه کرده‌اند تا فورا ایران را منزوی کند.
آنها پیشنهاد کردند دولت ترامپ می‌تواند همان روز نخست را با اجرای سریع تحریم سفر سازمان ملل علیه شخصیت‌های مهم در حلقه رهبری ایران، نظیر قاسم سلیمانی که تصاویر حضور وی در حلب، فلوجه و نزدیکی موصل منتشر شده و با همتایان خود در روسیه نیز اخیرا دیدار کرده، آغاز کند. پیش ازاین هم یکی دیگر از مقامات آمریکایی پیشنهاد داده بود با صدور دستگیری سردار قاسم سلیمانی، ایشان در مرزهای ایران محدود می شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *