چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
به دلیل تراکم بالای برنامه ها

تعویق سفر روحانی به غرب استان تهران

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب: 418216
در حالی که مردم غرب استان تهران، خود را مهیای استقبال از رییس جمهور در پنجشنبه این هفته می کردند، تراکم بالای برنامه های دکتر حسن روحانی، سبب شد تا این سفر به تعویق بیفتد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که مردم غرب استان تهران، خود را مهیای استقبال از رییس جمهور در پنجشنبه این هفته می کردند، تراکم بالای برنامه های دکتر حسن روحانی، سبب شد تا این سفر به تعویق بیفتد.

۲۴ فروردین ماه بود که سید حسین هاشمی استاندار تهران در سفری نیمروزه به شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد مقدمات حضور رئیس جمهور در این مناطق را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و با حضور معاونین عمرانی، برنامه ریزی، سیاسی و انتظامی استاندار، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، ائمه جمعه، فرمانداران و اعضای شورای اداری سه شهرستان تمهیدات لازم اندیشیده شد.

حال سید شهاب الدین چاووشی با اشاره به لغو سفر رییس جمهور در پنج شنبه این هفته به شهرستان های غرب استان تهران اظهار داشت: بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شده بود که رییس جمهور در پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه میهمان مردم شهرستان های غرب استان تهران باشند که به دلیل تراکم بالای برنامه های رییس جمهور، این سفر به زمان دیگری انتقال پیدا کرد.

معاون سیاسی استاندار تهران افزود: احتمالا رییس جمهور طی دو هفته آینده به شهرستان های قدس، شهریار و ملارد سفر خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *