چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۲
نمک‌ نشناسی از نوع عراقی‌

حمایت فدراسیون عراق از قطری‌ها !؟

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 497752
رئیس فدراسیون عراق اعلام کرد که در انتخابات پیش رو شورای جدید فیفا از کفاشیان حمایت نمی‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، درحالیکه علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون کشورمان خود را برای نشستن در یکی از 3 کرسی شورای جدید فیفا آماده می‌کند، در خبری غیرمنتظره حمایت فدراسیون عراق نزدیکترین متحد خود در آسیا را از دست داد!

روزنامه المدی عراق امروز به نقل از عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق خبر داد که او از سعود المهندی نائب رئیس فدراسیون قطر در انتخابات پیش رو برای شورای فیفا حمایت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون عراق علت حمایتش از نماینده قطری را این طور بیان کرد: المهندی تنها نماینده عرب در این دوره از رقابت‌های شورای فیفا است. با توجه به اینکه حمد بن خلیفه رئیس فدراسیون قطر در قضیه رفع تعلیق از فدراسیون عراق کمک زیادی کرده است و از ما حمایت کرده ما نماینده قطر را در شوارای فیفا حمایت می‌کنیم.

قرار است 8 نامزد در انتخابات کنگره AFC در ششم مهر ماه در گوای هندوستان به رقابت بپردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون ایران در قضیه میزبانی عراقی‌ها در جام جهانی 2018 روسیه و اختلافات عراق با عربستان حامی اصلی آنها بود ولی این تصمیم فدراسیون عراق به نوعی نمک نشناسی آنها را نشان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


معلم
United States
غالب اعراب همیشه قومیت عربی رابه دین و مذهب شیعه ترجیح داده اند.حداقل توقع ماازدولت کنارکشیدن ازقبول میزبانی عراق درانتخابی جام جهانی است.
مهرابی
منم بااین پیشنهادصددرصدموافقم تاکی باج بدیم مفت و مسلم و این هاسوء استفاده کنند؟؟؟