يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱۰

اعتراض قطری‌ها به پیراهن تیم ملی ایران!

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 468365
هرچند فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام کرد مشکلی با پیراهن تیم ملی ایران ندارد اما به نظر می رسد رسانه‌های قطری به دنبال حاشیه سازی برای ملی پوشان تیم امید هستند.
به گزارش جهان از ایسنا و به نقل از سایت استاد الدوحه، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل هم پیراهنی را بر تن کرد که نقش پلنگ ایرانی روی آن حک شده بود. البته فدراسیون بین المللی فوتبال واکنشی در این زمینه نشان نداد.

تیم ملی امید ایران که اکنون در دوحه به سر می برد، از همین پیراهن استفاده می کند و به نظر می رسد قطری‌ها به دنبال جوسازی و جنجال هستند.

یک سایت قطری نوشت که حک کردن تصویر یک جانور روی پیراهن یک تیم، امری غیر معمول به شمار می آید و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در این زمینه واکنش نشان دهد.

این سایت قطری نوشت: چرا کشور چین از اژدها روی پیراهن خود استفاده نمی کند و یا استرالیا از کانگور؟ تصویری که روی پیراهن تیم ملی ایران آمده، غیر معمول است و جالب این است که کسی اعتراض هم نمی کند. باید کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه ورود کند و توضیح دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما هم میتونی سوسمار چاپ کن
ایرونی
احسنت. البته ملخ هم میتونن چاپ کنن
United Kingdom
سوسمار نه ملخ. میتونند وسط بازی از هم ازش تغذیه کنند.
سینا
خخخخخخخخخخخخخ دمت گرم مردی به مولا
مهدی
خوبه که حالا عکش شهاب سه و موشک هامون رو روی پیراهن ها نگذاشتن وگرنه آقایون خودشونو خیس می کردن
تنباکو م...ل چاپ کنن
یک جانور بهتر سراغ دارم که خودشون تولید و پرورشش دادند اتفاقا خیلی هم بهش میاد کسی هم اعتراض نمی کنه :
البغدادی ( داعش)
ممقلی
Iran, Islamic Republic of
شماقطری ها وسعودی ها هم عکس یک جلاد را با شمشیر ویک سر بریده انسان را روی پیراهن تیم ملی خود بزنید اگر کسی اعتراض کرد!! نماد وچیزی دیگر که ندارید که به آن افتخار کنید؟؟!!!!
ضمناً عکس یوز پلنگ ایرانی بر پیراهن تیم ملی ایران نقش بسته تا جهانیان بدانند که ما چون یوزپلنگ در هرعرصه ای چه ورزشی،چه نظامی وچه سیاسی بر حریف می تازیم .
خب ما در حمایت از یک موجود در حال انقراض در کشورمون عکسش رو چاپ کردیم شما هم میتونید عکس ادم (انسانیت) رو بزنید که داره تو کشورتون منقرض میشه
س س
United States
پلنگ نه یوزپلنگ