شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

سایه سنگین یک نگارخانه بر خرمشهر

سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 493272
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: زمان برگزاری نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر مناسب نبوده است و اعیاد شعبانیه و همینطور سوم خرداد را تحت‌تأثیر قرار داده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهدی چمران در دویست و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: همه اعضای شورا برای مدیریت شهری تلاش می‌کنند و هر تصمیمی گرفته شود، تصمیم جمعی است و همه ما در این رابطه مسئول هستیم.

وی افزود: اینکه چه کسی رأی مثبت یا منفی در مورد طرح و لایحه‌ای داده است، مطرح نیست و اگر طرحی رأی بیاورد، تمامی اعضای شورا پشت آن طرح ایستاده‌اند.

چمران افزود: براساس یک منطق، با مسئله خانه شهریاران جوان موافق نبودم، ولی وقتی اکثر اعضای شورا به آن رأی دادند، بنده نیز از آن دفاع کردم.

چمران گفت: اصطلاح نظرها شخصی است و عقیدتی و مبنایی نیست و همه ما برای فضای سبز دل می‌سوزانیم.

وی درباره نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر اظهار داشت: این تابلوها از یک جهت خیلی خوب است. آثار هنری که مردم فرصت نمی‌کنند ملاحظه کنند، امروز در سطح شهر قابل مشاهده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: زمانی اجرای این طرح شاید مناسب نبود و موضوع خرمشهر و اعیاد شعبانیه را تحت تأثیر قرار داد.

وی افزود: در یک جلسه خصوصی بهتر است منطقی و درست در خصوص این مسئله بحث کنیم و به صورت سیاسی یا احساسی به این موضوعات نپردازیم.

رئیس شورای شهر ادامه داد: نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر انعکاس جهانی خوبی داشته است.

چمران درباره واگذاری نمایشگاه شهر آفتاب به وزارت ارشاد نیز اظهار داشت: نمایشگاه واگذار نشده است و شهرداری از افرادی که در این نمایشگاه غرفه می‌زنند، پولی اخذ نمی‌کند.

وی افزود: هنوز در سطح شهر تهران نمایشگاه‌هایی برگزار می‌شود که باید تمامی این نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب منتقل شود. در حال حاضر در مصلا نمایشگاه‌هایی برگزار می‌شود که با شأنیت آن مکان مغایرت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *