يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

چمران: مردم، فتنه دشمن را سرکوب کردند

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب: 325302
عضو شورای شهر تهران گفت: مردم با بصیرت در تمام صحنه‌ها فتنه دشمن را در نطفه خفه کرده‏اند و این روحیه باید ادامه یابد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ظهر امروز شانزدهمین یادواره ۳۰ تن از شهدای شهر ارجمند در تکیه بزرگ این شهر و با حضور مسئولان لشکری و کشوری، خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سخنران این مراسم، مهدی چمران، عضو شورای شهر تهران بود که پیرامون دشمنی و کینه‎توزی دشمنان با دین مبین اسلام از زمان پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) تاکنون و بصیرت و آگاهی‏دهی پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) مطالبی بیان کرد.

وی در زمینه وظایف امروز در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) و نقش مراجع تقلید، روحانیان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ترویج اسلام نیز توضیحاتی داشت.



عضو شورای شهر تهران با اشاره به ایام ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش گفت: دشمنان جورها و ظلم‎هایی وصفناپذیر بر عزیز پیامبر (ص) و حضرت فاطمه زهرا (س) روا داشتند و حرمت محبت‎های پیامبر را نگه نداشتند.



چمران با اشاره به سخنان یکی از مستشرقان بیان داشت: حضرت علی (ع) به خاطر شدت عدالتش به شهادت رسید و شهدا را یکی از پاک‎ترین افراد جامعه معرفی کرد.



وی گفت: شهدا با بصیرت و شناخت کامل فرمان ولی‎فقیه زمان خود را اطاعت کردند و به شهادت رسیدند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: مردم نیز از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با بصیرت در تمام صحنه‎ها حضور داشته و فتنه‎های دشمنان را با قوت تمام در نطفه خفه کرده‏اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *