جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۲
۲۴
لیلا اوتادی:مدافعین و شهدای عزیز دوستتان داریم

استدلال بازیگر زن سینما برای دفاع از مدافعان حرم

سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 493214
بازیگر کشورمان گفت: اگر شب‌ها درجای گرم و نرم می‌خوابیم و مثل مردم کشورهای نزدیک مجبور به مهاجرت جنگی و آوارگی نیستیم، مدیون مردانی هستیم که ازسال‌ها پیش تا هنوز می‌جنگند تا مرزهایمان به روی بیگانگان باز نشود.
استدلال بازیگر زن سینما برای دفاع از مدافعان حرم
به گزارش جهان، لیلا اوتادی بازیگر کشورمان در سالروز آزادسازی خرمشهر با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: اگر شبها درجای گرم ونرم میخوابیم و مثل مردم کشورهای نزدیک مجبور به مهاجرت جنگی و آوارگی نیستیم، مدیون مردانی هستیم که ازسالها پیش تا هنوز میجنگند تا مرزهامون به روی بیگانگان باز نشه،دم همتون گرم، سالاران شجاع و از خداوند برای همسران وخانواده هاتون صبر و شکیبایی خواستاریم، مدافعین وشهدای عزیز دوستون داریم.


خدا به همراهتون ٣و٤خرداد، روز آزادی خرمشهر و دزفول رو به همه عزیزانی که در اون سهمی داشتن تبریک میگم.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا دیروز این بازیگرا بد حجاب و ... بودن امروز شدن نامدار
Iran, Islamic Republic of
بدحجابی وحجاب اولین چیزی است که دربرخورد در جامعه ی ما موجب تقابل ظاهری می شود وبی شک مساله ی حجاب تاکید قران است ونهی ازمنکر دراین مورد مثل هرمنکر دیگربارعایت اصول واجب این یک مساله.مساله ی بعد بدست امدن شناخت ازاین خانم درپی اظهار نظر ایشان برای ماست که دراین وانفسای مافیایی سینما سخن حق می گویدوشمامغالطه کردید ما به گفته نگریستیم نه گوینده وقصاوت درباره ی همه ی افرادبا کرام الکاتبین است...
Iran, Islamic Republic of
درود بر این بازیگر فهمیده
Germany
شما حجابت را حفظ کن این بزرگترین حمایت از شهدای حرم است با این سر و وضع ناهنجار شما هر روز یک سیلی به گوش مدافعان حرم خانم زینب کبری می زنی...خانم زینب کبری چه توصیه ای برای شما داشت الا حجاب؟
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا اینقدر راحت سرکوب نکنین. همین که قدر شهدا رو میدونن نعمته. دوستی داشتم که می گفت تو انتخابات می خواستم به آقای رییسی رای بدم اما وقتی رفتار تند بعضی از بسیجی ها رو دیدم پشیمون شدم. پیامبر با اخلاق خوش توانستند مردم جاهل را مسلمان کنند
سید
بارک الله
حمید
ای کاش همه هموطن ها و مخصوص هنر پیشه ها اینطوری فکر میکردند و هرچند مطمئن هستم به اصل موضوع همگی واقفند ولی بهتر بود مثل خانم اوتادی به زبان و قلم می آوردند.
علی روایتی
احسنت خانم اوتادی بسیار حرف خوبی بود
واقعا از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم نبودند الان ایران مانند کشورهای همسایه جایی برای زندگی کردن نبود. واقعا ما باید قدردان این عزیزان که از جانشان گذشتند ولی نگذاشتند دین و قران و ناموس ملت به فنا رود. باز خداوند خیرت دهد که یادی از این شهدای عزیز نمودی عده ای هستند که یادشان رفته که این آرامش را از کجا و از دست و تن چه کسانی بدست آوردند. از خداوند می خواهیم که هدایتشان کند که اگر قابل هدایت نیستند نابودشان کند.
Iran, Islamic Republic of
در فیلم بعدی حاتمی کیا ستاره می شود
ایرانی
باز هم به معرفت این خانوم . دمش گرم
Iran, Islamic Republic of
لايك
Iran, Islamic Republic of
درود بر فهميدگي و شرفت
جعفرم
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهرعزیزومهربانم ،درود خدا برشما بادانشاالله ،درود شهدای مظلوم سرزمین اسلامی برشما باد انشاالله ،هرکسی شهدا رایاد کند دعای شهدا رادرتمام اموراتش باخودش همراهی کرده شک نکن ،این راکسی دارد برای شما آرزو میکند ،که خودش جزٔ یادگاران هشت سال دفاع مقدس وبی ادعاست ،موفق وسربلند درتمامی امورات زندگی،ازخدای خودم بیشترینها راازبهترینها برایت آرزومندم برادرت جعفر
Romania
اینها برن حجابشو رو درست کنن نیاز نیاز پست در مورد شهدای و...بذارن

الاقل ب وصیت شهدا عمل کنن...
United States
یعنی هرکی حجاب نداره انسان نیست؟ همینکه قدر این دلاورا رو میدونه و مثل خیلی ها نمیگه این جنگ به ما ربط نداره خودش خیلی خوبه،بعدشم آقا یا خانوم مسلمون؛ تو کشور ما اقلیت های دینی هم زندگی میکنن که ملزم به حجاب نیستن،آیا اونا حق زندگی و نظر دادن تو کشورشون رو ندارن؟ آ میدونی چنئ نفر شهید از همین اقلیت ها داریم که همسر و دختراشون حجاب هم ندارن؟ همین ظاهر بینی ها اسم دین مارو خراب کرده،فقط بلدین شعار بدین
Iran, Islamic Republic of
دقیقا دقیقا دقیقا،واقعا متاسفم برای این افراد ک فقط خودشون رو لایق بهشت میدونن،در صورتی ک خود خداوند در قران فرموده بهشت در انحصار هیچ گروهی نیس.
لطفا پخش کنید
شهدا و خانواده آنان به پیام های تشکر و دلداری افراد لابالی نیازی ندارند و از آنها برائت می جویند
منم نظرم مشابه همین بود جهان محبت کرد منتشر نکرد ایشون به همون چالش عکس بی آرایشش پایبند باشه خون شهدا پیشکش همه میدونن پشت صحنه سینما چه خبره
United States
لا ابالی خود شمایی که رو مردم اسم میذاری،اصلا جناب ابالی چرا خودتون الان تو جنگ تشریف ندارین؟؟؟؟
از طرف خودت نظر بده من به این خانوم افتخارر میکنم
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
همین تند روی های امثال شما ست که مردم را از دین دور می کند و بیزار می کند. ادب و اخلاق مهمترین پایه ی دین هست
ارزنده ترين تشكر از شهدا و وفاداري به خون مجاهدين في سبيل الله حفظ حجاب و حياست
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از ابراز احساس پاک خانم اوتادی باید صرفاً جهت تصحیح یا اطلاع عرض کنم دزفول قهرمان هیچگاه به تصرف عراق نیفتاد که روز آزادی داشته باشد.
شهروندی از مسجدسلیمان