جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
آتش‌ تقی‌پور:

من «قاسم» جدیدترین فیلم حاتمی‌کیا شدم

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 701008
پیشکسوت دیگری که بازیگر فیلم سینمایی جدید ابراهیم حاتمی‌کیا شده، نامش "آتش تقی‌پور" است؛ او چهارشنبه جلوی دوربین می‌رود.
من «قاسم» جدیدترین فیلم حاتمی‌کیا شدم
به گزارش جهان نيوز، نام فیلم «خروج» حاتمی‌کیا و ماجرای رفت و آمدهای بازیگران به این فیلم سینمایی، نقل محافل رسانه‌ای است. ابتدا بازیگرانی همچون محمد فیلی، عزت‌الله رمضانی‌فر و حتی نام‌هایی همچون محمد کاسبی و جمشید هاشم‌پور به میان آمد که قرار است هرکدام یکی از کاراکترهای این فیلم سینمایی شوند؛ اما به تعبیر محمد فیلی شرایط در کار «خروج» سخت است و شاید بازیگران پیشکسوت کمتری بتوانند در آن شرایط ادامه دهند؛ فیلی هم به مانند عزت‌الله رمضانی‌فر جزو بازیگرانی بود که ترجیح داد از پروژه حاتمی‌کیا انصراف دهد.

جهانگیر الماسی به این پروژه پیوست و قبل از او خبر حضور آتش‌تقی‌پور هم رسانه‌ای شد. این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در سریال «ستایش3» ایفای نقش می‌کند و پیش از آن، تقی‌پور را با کارهایی همچون «خانه‌ای در تاریکی»، «تفنگ‌سرپر»، «سال‌های برف و بنفشه»، «قاب‌های خالی»، «جلال‌الدین» و چند اثر سینمایی و تلویزیونی دیگر می‌شناسند به این نکته اشاره کرد من قبلاً با ابراهیم حاتمی‌کیا در سریال «حلقه سبز» کار کرده‌ام و افکار و عقاید حاتمی‌کیا را می‌شناسم.

تقی‌پور تأکید کرد:  من "قاسم" «خروج» حاتمی‌کیا شده‌ام؛ تا الان 40 صفحه از فیلمنامه را خوانده‌ام و از روز چهارشنبه مقابل دوربین این کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران قرار می‌گیرم.

بازیگر سریال «مسافر» در پاسخ به این سوال که برخی از بازیگران پیشکسوت به خاطر شرایط سخت از این کار انصراف داده‌اند، گفت: شرایط کار «خروج» سخت است، چون فضای جاده‌ای دارد. من هم یکی از همان راننده‌های تراکتور هستم و در کنار دوستان دیگر همچون مهدی فقیه و جهانگیر الماسی و فرامرز قریبیان حضور دارم.

"حاتمی‌کیا" کارگردان توانمندی است، او درباره همه‌چیز صحبت می‌کند و با توافق کار را جلو می‌برد؛ سختی‌های فراوانی وجود دارد ولی با تمرینات سختی که برای هدایت و رانندگی تراکتور انجام داده‌ام آماده‌ام "قاسم" «خروج» باشم. 

او درباره کارهای جدید در عرصه سینما و تلویزیون، تأکید کرد: این روزها فیلم سینمایی «آتابای» نوشته هادی‌حجازی‌فر و کارگردانی نیکی کریمی را به پایان رسانده‌ام. یک سریال هم به نام «دخترم نرگس» در ارومیه کار کردیم و به زودی از تلویزیون پخش می‌شود. به ما گفته‌اند از شبکه سه روی آنتن می‌رود؛ من آنجا نقش پدر نرگس را بازی می‌کنم و محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی و بازیگران دیگری به ایفای نقش می‌پردازند.

*فیلمبرداری فیلم سینمایی «خروج» چند صباحی است آغاز شده و دغدغه‌ای اجتماعی را روایت می‌کند. داستان خروج در مورد آلوده شدن چاه‌های آب و سفر چندین کشاورز به تهران برای حل مشکلات‌شان است...

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *