سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
معاون رئیس جمهور مطرح کرد؛

پیگیری دولت درباره تعیین تکلیف یک منطقه آزاد

جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۴۳
کد مطلب: 492357
معاون رئیس جمهور گفت: نخستین اقدام دولت پس از تشکیل مجلس دهم پیگیری تصویب و نهایی شدن منطقه آزاد اینچه‌برون است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد باقر نوبخت عصر پنجشنبه، در حاشیه کلنگ‌زنی بندر خشک اینچه‌برون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما می‌توانیم نسبت به بخش کشاورزی و صنعت با توجه به برنامه‌ریزی‌های تعریف شده از ظرفیت‌های استان برای توسعه هر چه بیشتر استفاده کنیم.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با یادآوری اینکه در بخش حمل‌ونقل با برخورداری از زیرساخت‌های مناسب مانند راه‌آهن می‌توان از شرایط خدماتی برخوردار شد، تصریح کرد: هم اکنون شرایط برای  بارگیری با ظرفیت ۷۰۰ هزار تن و نفت کوره ۸۰۰ هزار تن در گلستان فراهم شده است.
 
سخنگوی دولت تدبیر و امید با بیان اینکه استان گلستان محور مواصلاتی ایران با آسیای میانه است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این اقداماتی برای تکمیل زیرساخت‌های به میزان ۵ کیلومتر هم پس از افتتاح این طرح انجام شده است.
 
نوبخت تاکید کرد: بندر خشک اینچه برون با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان با همکاری دولت و بخش خصوصی آغاز شد و زمینه مناسبی برای برخورداری از ظرفیت‌های توسعه خدمات فراهم می‌کند.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از راه آهن اینچه برون به عنوان پروژه مشترک که با همکاری بخش خصوصی و دولتی راه اندازی شده نام برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *